خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس:

بسیجیان خط مقدم، تشکیل دهنده دولت اسلامی هستند

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: بسیجیان خط مقدم تشکیل دهنده دولت و کشور اسلامی هستند و برای تشکیل نظام و دولت اسلامی تنها ابتدا باید از خود شروع کرد و خود را لایق این حکومت ساخت.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۰۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار گرمه ای در رزمایش رزمی راهیان بیت المقدس شهرستان فردوس در جمع بسیجیان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در جریان تاریخی قرارگرفته است که اولین گام آن را امام (ره) با تغییر رژیم مستبد و ظالم به انقلاب اسلامی برداشت.

وی گام دوم را تشکیل نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: برای تشکیل نظام اسلامی زحمات زیادی کشیده شده است و رای آری مردم موجب استحکام پایه های نظام اسلامی شد.

سردارگرمه ای گفت: تشکیل نظام اسلامی بسیار موفق بوده است و امروز دایره خود را به اقصی نقاط دنیا گسترش داده است و انصارالله یمن با همین پرچم انقلاب به مقابله با سعودی ها و آمریکایی ها رفته اند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه انتخابات ریاست جمهوری را سرنوشت ساز و حساس عنوان کرد و افزود :  تحقیق و تفحص در خصوص کاندیدا و حضور باشکوه در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح از مهم ترین وظیفه ما برای انتخابات است.

وی مهم ترین دغدغه استکبار را فرمایش رهبری عزیز مبنی بر این که اسرائیل 25 سال آینده را بیشتر نخواهد دید عنوان کرد و افزود : دشمن با خود خیال کرده است که اگر مزدورانی به نام داعش تشکیل دهد می تواند به راحتی مقاومت حزب الله و بشار اسد را بشکند و پس از آن به ایران وارد شود در حالی که کور خوانده است.

سردار گرمه ای  گفت: امروز به برکت اتقلاب اسلامی ایران امن ترین کشور دنیا است و کشور هایی که ادعایی امنیت می کردند درحال حاضر به ناامن ترین و مفسد ترین کشور ها تبدیل شده اند.

وی با اشاره به گام سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی  گفت: متاسفانه کشور ایران در خصوص یک سری فسادهای اخلاقی ، رانت خواری، رشوه و رکود از یک حکومت اسلامی واقعی بسیار دور است و باید مسئولین همت خود را در تحقق دولت اسلامی بکار ببرند .

سردار گرمه ای از مردم خواست تا در رفع مشکلات در کنار مسئولین خدمت کنند و افزود : پس از تشکیل حکومت  و نظامی اسلامی می توانیم با کمک مردم و مسئولین این انقلاب را به عنوان یک الگوی موفق که در آن از حقوق نجومی، آقازاده و تبعیض خبری نیست به دنیا معرفی کنیم.

وی با اشاره به این که بسیجیان خط مقدم تشکیل دهنده دولت و کشوراسلامی هستند گفت: تشکیل نظام و دولت اسلامی تنها ابتدا باید از خود شروع کرد و خود را لایق این حکومت ساخت .

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها