مسئول خادمین راهیان نور یادمان هویزه:

خط قرمز خادمان مشخص شد

ملانوری گفت: مساله ای به اسم اخراج خادم نداریم چرا که ما دعوت نکرده ایم که بخواهیم اخراج کنیم بلکه شهدا دعوت کرده اند ولی خط قرمزی جدی داریم.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۲۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، ملانوری مسئول خادمین راهیان نور یادمان هویزه در جمع خادمین الشهدا نکات مهمی را در خصوص روش رفتار با زائرین یادآور شد و اظهار داشت: زائرین با فرهنگ ها و از استان های مختلفی به این منطقه می آیند و خادمین باید به این موضوع  توجه داشته باشند و متناسب با فرهنگ و شخصیت هر فرد برخورد کنند تا مشکلی پیش نیاید.
مسئول خادمین راهیان نور یادمان هویزه، خدمت به زائرین را به ۲ قسمت تقسیم کرد و گفت: قسمتی از کار مربوط به بخش خدماتی و قسمتی دیگر مربوط به بخش فرهنگی میشود، اگر کار خدماتی زمین بخورد قطعا کار فرهنگی اثر گذار نخواهد بود.
ملانوری  به ریز ترین حرکات و رفتارهای خادمین اشاره کرده و از خادمین درخواست کرد تا در صورت خستگی ناشی از حجم بالای فعالیت ها همچنان رفتاری شایسته با زائرین داشته باشند چرا که در ذهنیت آن ها تاثیرگذار است.
 وی یادآور شد: مساله ای به اسم اخراج خادم نداریم چرا که ما دعوت نکرده ایم که بخواهیم اخراج کنیم بلکه شهدا دعوت کرده اند ولی خط قرمزی جدی داریم که برخورد ناشایست با زائران است، زائر به اینجا می آید و ما خادم اوییم پس توجه داشته باشید شاید زائری که می آید خیلی از مسائل را قبول نداشته باشد و فقط برای بالابردن اطلاعاتش حضور پیدا میکند.
 وی افزود: ممکن است فردی طی زندگی اش یکبار بیشتر در این مناطق حضور پیدا نکند پس باید حواسمان باشد برخورد بدی با زائر نداشته باشیم و در جذب او موثر باشیم.
مسئول خادمین راهیان نور یادمان هویزه از خادمین درخواست کرد تا در صورت مشاهده ی روشن کردن شمع روی قبور شهدا، قرار دادن کتاب و نوشتن یادداشت روی پرچم ها توسط زائرین، جلوگیری کنند.
وی در پایان از خادمین خواست تا تجربیات و نقطه نظر های خود را یادداشت کرده و در اختیار دیگران قراردهند.

ارسال نظرات