فرمانده سپاه ناحیه دیر:

تشییع پیکر 3 شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در بردستان

بوشهر-فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: همزمان با ایام فاطمیه، پیکر ۳ شهید گمنام در بردستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۴۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، سرهنگ میرزا احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری بی بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه(س)  شهر بردستان میزبان ۳ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

وی گفت: پیکر این شهدا در آخرین تفحص‌های صورت گرفته در مناطق عملیاتی جنوب کشور پیدا شده و در ایام فاطمیه پیکر این شهدای گمنام در شهر بردستان مورد استقبال مردم شهرستان دیر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ملت ایران مدیون و مرهون خون شهداست و وظیفه همه ماست که با برگزاری مراسمی باشکوه و استقبالی بی‌نظیر باری دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمانی دوباره ببندیم.

فرمانده سپاه ناحیه دیر خاطر نشان: پیکر این شهدا قرار است روز سه شنبه، دهم اسفندماه وارد شهرستان دیر شود و پس از برگزاری مراسم وداع روز پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور قشرهای مختلف مردم شهرستان دیر در شهر بردستان تشییع و به خاک سپرده می شوند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات