چهارمحال و بختیاری؛

دیدار فرمانده سپاه استان با خانواده شهیدان داوودی در شهر بِن

سردار علیمحمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با خانواده شهیدان سبزعلی و محمدرضا داودی در شهر بِن دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۸۳۰۳۸۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار که با حضور جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن انجام گردید، سردار اکبری گفت: ما هر چه داریم از این شهدای عزیز داریم و لاغیر .

وی، امنیت، حفظ تمامیت ارضی، ‌آرامش و پیشرفت های حاصله در عرصه های مختلف علمی، فناوری، تجهیزات دفاعی و ارتقای سطح قدرت بازدارندگی کشور را مرهون ایثارگری جوانان این مرز و بوم عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از مادر شهیدان داودی خواست که برای فرزندان انقلاب و پاسداران عزیز دعا نمایند.

گفتنی است: برادران شهید سبزعلی و محمدرضا داودی، از جوانان ولایت مدار شهر بن بودند که در تبعیت از ولی فقیه و با عشق به امام و آرمانهای والای شهدا ضمن عضویت در بسیج عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند و در نهایت مدال قهرمانی سنگر ایثار و حماسه را بر گردن آویختند.

شایان ذکر است: شهید محمدرضا داودی بنی در تاریخ 22اسفندماه 1363 در جزیره مجنون به لقاء حق پیوست و برادر عزیزش شهید سزعلی داودی نیز پس از شرکت در چندین عملیات بالاخره در سال 1365 و عملیات «کربلای پنج» در شلمچه سرش آماج تیرهای دشمن قرار گرفت و خالصانه بال گشود و به سوی پروردگارش به پرواز درآمد و به دیدار برادر شتافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار