سردار اکبری:

استقامت مردم رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: راز ماندگاری انقلاب بر سه اصل رهبری، ولایتمداری مردم و استواری ملت ایران استوار است.
کد خبر: ۸۸۳۰۴۱۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش ائمه جمعه و جماعات با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان در شهر چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این همایش بیان داشت: امام حسین (علیه السلام ) فرمودند سپاسگذار باشید و همیشه گذشته خود را نگاه کنید .سپاسگذاری گذشته باعث می شود خداوند نعمت جدیدی به شما عنایت کند.

وی در ادامه؛ راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران را مرهون سه اصل رهبری، ولایتمداری مردم و استواری ملت ایران دانست.

اکبری تصریح کرد: از افتخارات مردم استان چهار محال و بختیاری، ولایت پذیری است که شاهد این موضوع شهدای قبل از انقلاب ما و شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان تصریح کرد: اینکه می گوییم استان ما ولایتمدار است بدین خاطر که اولین شهید بسیجی مدافع حرم از استان ما می باشد و اولین شهید روحانی و جامعه پزشکی در دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام نیز از استان ما بودند که در کشور سوریه شهید شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه اولین افرادی که در 19 بهمن 1357 با امام راحل (ره) بیعت نمودند مردم استان ما بودند، خاطرنشان کرد: استان ما با اینکه یک استان عشایری است ولی یک تیر هم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شلیک نکرد.

سردار اکبری گفت: رزمندگان ما در قالب تیپ 44 آقا قمر بنی هاشم (علیه السلام ) سرافراز بودند و هرجا نقطه ای سخت بود بچه های ما آنجا بودند بطوری که رزمندگان ما در عملیات والفجر 8 به عنوان جناح راست عملیات بودند و محسن رضایی، فرمانده وقت سپاه گفت؛ حضور تیپ قمر بنی هاشم (علیه السلام) در عملیات واجب است.

وی در پایان افزود: خداوند را شاکرم که این مسئولیت را بر دوش من نهاده است و انشاء الله با دعای خیر شما مردم عزیز و ولایت مدار بتوانم خدمت گزاری خوب برای شما باشم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار