مصطفی برزگر
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام/
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری همایش آموزش مقامات و الحان قرآنی با شیوه‌های نوین در مرکز این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۴۵۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج، عظیم ایدی، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: این همایش با حضور قاری بین‌المللی، دکتر شعاعی در ایلام برگزار می‌شود.
وی، بابیان اینکه این همایش در راستای آموزش و ارتقای سطح علمی و عملی قاریان برجسته استان برگزار می‌شود، یادآور شد: در این همایش قاریان، حافظان مربیان و مداحان برجسته استان حضور خواهند داشت و از آموزش‌های این دوره بهره‌مند خواهند شد.
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بیان کرد: این همایش روز یکشنبه ۸ اسفند سال جاری ساعت ۱۵ عصر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار خواهد شد.
ایدی، بیان کرد: این همایش به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، کانون مداحان استان ایلام و اتحادیه مؤسسات قرآنی استان ایلام برگزار می‌شود.
وی، گفت: این همایش علی‌اصغر شعاعی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و از قاریان بین‌المللی کشور که با ارائه شیوه‌های نوین در آموزش صوت و لحن و مقامات قرآنی، شیوه‌های نوین آموزش قرآن کریم را برای قاریان، حافظان و مربیان قرآنی شرکت‌کننده در همایش تدریس می‌کند.
ایدی، خاطرنشان کرد: در پایان این همایش به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی، گواهینامه معتبر آموزشی اعطا می‌گردد
ارسال نظرات