فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: امروز جریانی در داخل کشور به دنبال همنوایی با دشمن هستند و بعد از 38 سال می‌خواهند سایه شوم و نحس شیطان بزرگ را بر سر مردم ایران بیاندازد.
کد خبر: ۸۸۳۰۴۵۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی‌اکبر حسینی در مراسم افتتاح رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور در محور شهید شوشتری و در منطقه عملیاتی باغرود اظهار داشت: این رزمایش با یاد سردار شهید محسن قاجاریان و شهدای مدافع حرم و با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این حضور بسیجیان نشان می‌دهد که اگر روزی نیاز به حضور ما و تخصصمان باشد پادررکاب انقلاب هستیم و مردم نیز طی این 38 سال بارها این موضوع را به اثبات رسانده‌اند.

حسینی تصریح کرد: گردان‌های حاضر در رزمایش به‌صورت صددرصدی حضور پیداکرده‌اند و حتی برخی از گردان‌ها نیروهای احتیاط خود را به میدان آورده‌اند.

حسینی با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور ایالات‌متحده گفت: اگر ترامپ می‌گوید که وزیر دفاعش سگ هار است و ایران را تهدید می‌کند بداند که اینجا و در سرتاسر ایران اسلامی نیروهایی هستند که هرلحظه آمادگی دفاع از وطن رادارند و پای آرمان‌های خود تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند و به‌موقع جواب دشمنان را خواهند داد.

وی بیان داشت: دشمنان در صورت کوچک‌ترین تخطی‌ای محکم‌ترین سیلی‌ها را از مردم و نظام اسلامی ایران خواهند خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور افزود: در این 38 سال گذشته در مقابل تمام استکبار ایستاده‌ایم و امروز نیز فرزندان امام خمینی (ره) که به‌عنوان بسیجیان شناخته می‌شوند آماده‌تر از همیشه پادررکاب انقلاب ایستاده‌اند و تحرکات منطقه و فرا منطقه را رصد می‌کنند.

حسینی تأکید کرد: به برکت خون شهدا به درجه‌ای از بالندگی رسیده‌ایم که دشمنان جرئت نگاه چپ به ما را ندارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اما بدانید که دشمن بیکار ننشسته است و هرروز کینه و عداوت خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر می‌کند، لذا شبانه‌روز باید بیدارباشیم و همان‌گونه که تا این لحظه پای انقلاب مانده‌ایم، خود را برای حضور در همه عرصه‌ها آماده نگاه‌داریم.

حسینی افزود: باید امروز در برابر هر شیوه‌ای که دشمن برای نفوذ در کشور برنامه‌ریزی می‌کند ما راه‌حل داشته باشیم و آماده پاسخگویی به بهترین نحو باشیم.

وی گفت: امروز جریانی در داخل کشور به دنبال همنوایی با دشمن است و بعد از 38 سال می‌خواهند سایه شوم و نحس شیطان بزرگ را بر سر مردم ایران بیاندازد.

حسینی تأکید کرد: این گروه کور هستند، چون اگر مردم می‌خواستند که نوکر آمریکا بمانند دیگر نیازی به انقلاب و شهادت 230 هزار نفر نبود، بتی که امام خمینی (ره) در بهمن 57 شکست دیگر در هیچ جای جهان به وجود نخواهد آمد.

حسینی بیان داشت: بتی که امام خمینی (ره) از آمریکا در جهان بود را برای همیشه شکسته است و دیگر دنیا می‌داند که آمریکا کدخدا نیست.

وی با اشاره به همنوایی برخی در داخل با دشمن خاطرنشان کرد: جانمان را فدا خواهیم کرد ولی اجازه نمی‌دهیم چشمی طمع به ایران اسلامی داشته باشد.

فرمانده سپاه نیشابور گفت: آماده‌ایم تا با اشاره فرمانده کل قوا حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کنیم، کوچک‌ترین خطری که کشور ما تهدید کند، نتیجه‌اش از بین رفتن همه منافع آن‌ها در منطقه و جهان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها