خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بویین‌زهرا:

برپایی جلسات به اصطلاح یادبود، مرده خوری سیاسی است

امام جمعه موقت بوئین زهرا گفت: چرا عده ای در مقابل روشنگری های انقلابی برخی خطبا و سخنرانان ناراحت می شوند؟ مگر فتنه 88 خط قرمز نظام نیست؟ مگر فراموش کرده اند که فتنه گران به اصل نظام حمله کرده و تمام مقدسات را زیر سوال بردند؟
کد خبر: ۸۸۳۰۵۰۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بوئین زهرا با اشاره به کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار کرد: حمایت از انتفاضه فلسطین علاوه بر حفظ امنیت کشورهای غرب آسیا به ویژه ایران از دست اندازی صهیونیست ها به تمامیت ارضی مبنای قرآنی و روایی دارد.

وی ادامه داد: از آن جا که صدای تظلم خواهی مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان رسیده، تمام آزادی خواهان عالم مخصوصا کشورهای اسلامی باید از آرمان فلسطین حمایت کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران که باید وقایع صدر اسلام با اتفاقات امروز جامعه تطبیق داده شود گفت: چرا عده ای در مقابل روشنگری های انقلابی برخی خطبا و سخنرانان ناراحت می شوند؟ مگر فتنه 88 خط قرمز نظام نیست؟ مگر فراموش کرده اند که فتنه گران به اصل نظام حمله کرده و تمام مقدسات را زیر سوال بردند؟

رحیمی اذعان کرد: بازخوانی فتنه 88 مانند روضه های عاشورای سال 61 است چون همان طور که روضه های عاشورا انقلاب حسینی را زنده نگه داشت و حق و باطل را از هم تمییز داد تا مردم دچار اشتباه نشوند بازخوانی فتنه هم ایجاد خطوط فاصل بین حق و باطل است و اگر کسانی بخواهند به صورت برنامه ریزی شده و یا حتی سهوا و بدون نقشه شوم فتنه 88 را از خاطره تاریخی مردم حذف کنند گناهانشان کمتر از فتنه گران نیست.

امام جمعه موقت بوئین زهرا در خطبه دوم نماز جمعه ضمن اشاره به قضایای تلخ پیش آمده در دانشگاه بین المللی قزوین که با سخنرانی فردی معلوم الحال و تحریف امام بزرگوار و حتی تحریف تاریخ مکتوب دفاع مقدس بود ضمن تشکر از صبر انقلابی جوانان حزب الهی و متدین خطاب به مسئولان مربوطه اعم از دستگاه قضایی و مدیران ارشد استانی خواست اجازه ندهند استان قزوین که زادگاه صدها شهید و جانباز، و ده ها عالم فرهیخته انقلابی است با حضور مرموزانه افرادی مورد خدشه قرار گرفته و تبدیل به حیات خلوت فتنه گران شود.

وی از برپایی جلسات به اصطلاح یاد بود به عنوان مرده خوری سیاسی یاد کرد و بیان کرد: چرا عده ای در این جلسات می گویند حرف هایی داریم که نمی توانیم بگوییم؟ مگر شما اصحاب فتنه تمام حرف هایتان را در سال 88 به صورت ناجوانمردانه و بیشرمانه نگفتید؟ مگر شعارهایی را مطرح نکردید که پرده از نیات پلید و زشتتان برداشت و در محضر خلق بی آبرو شدید.

البته امت حزب اله در 9 دی جواب دندان شکنی به شما و اربابان فکری خارج نشینتان داد و برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاد.

رحیمی در پایان اضافه کرد: تنها تفاوت برخی نظریه پردازان منورالفکر لیبرال با همفکران خارج نشینشان که شبکه های ماهواره ای و سایت هایی را در تخریب چهره نظام و مبارزه با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اداره می کنند در این است که آن ها از نظر مادی توسط دستگاه حاکمه آمریکا و نهادهای جاسوسی و خراب کارانه تامین می شوند اما لیبرال های ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه داخلی از بیت المال مسلمین ارتزاق کرده و تکیه بر کرسی هایی نموده اند که روی خون پاک هزاران شهید بنا شده است.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها