مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: مهمترین هدف فتنه گران از طرح آشتی ملی، ایجاد فضای دوقطبی در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۲۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، حجت الاسلام سیدمهدی قدمگاهی در نشست سیاسی پایوران سپاه ناحیه زاوه اظهار داشت: مهمترین هدف فتنه گران از طرح آشتی ملی ایجاد فضای دوقطبی در جامعه است.

وی در ادامه در تبیین اهداف مهم فتنه گران از مطرح نمودن طرح آشتی ملی، چند هدف را معرفی نموده و اولین هدف را در تطهیر نمودن فتنه گرانی دانست که همواره تلاش در فتنه افکنی در نظام را داشتند.

حجت الاسلام قدمگاهی دومین هدف را ایجاد فضای تبلیغاتی انتخاباتی از سوی آنها دانست و ادامه داد که همه افراد انقلابی باید در این وضعیت هوشیار باشند.

وی مهمترین هدف این طرح را ایجاد یک فضای دوقطبی در جامعه و در بین مردم دانست و افزود: این افراد با طرح این مسایل تلاش دارند تا به مردم بقبولانند که ما همیشه به دنبال  راه حل منطقی و مذاکره هستیم ولی برخی افراد (احزاب مخالف) به دنبال بروز تفرقه و جنگ با آمریکا و هم پیمانانشان هستند.

حجت الاسلام قدمگاهی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در چند روز گذشته در این خصوص، اظهار داشت: ایشان با بیانات کوبنده و روشنگرایانه خودشان همچون همیشه، مسیر و راه صحیح را به مردم نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها