کارگاه طراحی پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی در کرج برگزار می شود

محمد مهرابی گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها راه نجات اقتصاد کشور از بحران ها و مصونیت بخشی به آن، پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و تنها در این صورت کشور می تواند ماهیت مستقل اقتصادی داشته باشد و در زمینه اقتصادی پیشرفت کند.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۳۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کارگاه طراحی پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای داخلی ۹ و ۱۶ اسفند ماه در کرج برگزار می شود.
 
ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی در کرج برگزار می شود 

خانه گرافیک حوزه هنری البرز ورکشاپ طراحی پوستر باموضوع اقتصاد مقاومتی را با هدف بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید و نیز مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافیک و با موضوع تشویق جامعه به استفاده از تولید داخل و حمایت از تولید کننده داخلی برگزار می نماید.

محمد مهرابی مدیر دفتر تجسمی حوزه هنری البرز با اعلام  این خبر عنوان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها راه نجات اقتصاد کشور از بحران ها و مصونیت بخشی به آن، پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و تنها در این صورت کشور می تواند ماهیت مستقل اقتصادی داشته باشد و در زمینه اقتصادی پیشرفت کند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر که رهبری در بیانات ابتدای سال نیز، به فعالیت همه جانبه و همگانی در حوزه اقتصاد و ظرفیت های عمومی کشور تاکید کردند، حوزه فرهنگ نیز از این بسیج عمومی مستثنا نیست و باید در راستای هدف گذاری های سال ۹۵ حرکت کند. نظر به نامگذاری امسال، به «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، و جهت دهی عمومی دستگاه های مسئول به این سمت، یکی از مسائل مغفول، حوزه فرهنگ و ارتباط آن با اقتصاد است.

مهرابی تاکید کرد:حوزه هنری البرز ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای داخلی را  برای پیشبرد اهداف عالی کشور با استفاده از بستر های فرهنگی خود با این موج ملی برگزار می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:این ورکشاپ ۹ و ۱۶ اسفند ماه در نگارخانه سوره حوزه هنری البرز  با حضور اعضای خانه گرافیک البرز برگزارمی شود.ضمنا علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۲۶۳۴۴۷۳۰۱۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها