خبرهای داغ:
با حضور ائمه جمعه وجماعات وهیئت امناء وخادمین مساجد پایگاههای تابعه حوزه شهید سیفی چورژی ناحیه پاوه برنامه تقویت فقه اصیل اهل سنت در مقابل با جریانات تکفیری بر گزار گردید.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۵۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، با حضور ائمه جمعه وجماعات وهیئت امناء  وخادمین مساجد پایگاههای تابعه حوزه شهید سیفی چورژی برنامه تقویت فقه اصیل اهل سنت در مقابل با جریانات تکفیری بر گزار گردید.
 
 
این همایش باهدف تقویت وحدت بین شیعه و سنی و مقابله با اقدامات جریانات انحرافی سلفی تکفیری با حضور صدو پنجاه نفر از خادمین مساجد در سوله صالحین حوزه شهید سیفی بر گزار شد  .
 
 
ماموستا ملا فتح الله حسین زاده از ائمه جماعت روستای خانقاء با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان اسلام در حال ضربه زدن به مقدسات ایران اسلامی هستند گفت: ملت ایران با وحدت و هوشیاری توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب کرده است.
 
 
 
ماموستا حسین زاده  در این همایش بابرشمردن تهدیدات دشمنان در راه اندازی جنگ مذهبی و ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی به اقدامات جریانات انحرافی سلفی تکفیری اشاره کرد و گفت:  همه توطئهای آمریکا و حکام عربی با هدف کمک به رژیم صهیونیستی صورت میگیرد و بهترین راه مقابله با این تهدیدات تقویت اتحاد و انسجام اسلامی است.
 
 
 
ایشان در ادامه افزود:  در اکثر موارد بین ما و اهل تشیع درباره صلحای جهان اسلام اشتراک وجود دارد. شخصیت های اندکی هستند که محل اختلاف شیعه و سنی اند. درباره بسیاری از نشانه های مسلمان نیز بین ما اشتراک وجود دارد مانند قبله مشترک، تکریم مساجد، تعظیم علما و ... همچنین درباره بسیاری از معارف بنیادی دین مثل معاد و توحید و نبوت اشتراکات زیادی وجود دارد.
ارسال نظرات