مصطفی برزگر
معاون هماهنک کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام:
معاون هماهنک کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از اعزام هشت هزار و 700 دانش آموز ایلامی به اردوی راهیان نور طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۵۹۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"،معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، از اعزام هشت هزار و 700 دانش آموز ایلامی به اردوی راهیان نور خبر داد.

وی گفت: این تعداد دانش آموز در طی امسال از مناطق یادمانی و عملیاتی دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرده اند.

شاکرمی اظهار کرد: در سال گذشته نیز تعداد هزار و 420 نفر به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شدند.

معاون هماهنک کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: استان ایلام در حوزه راهیان نور یکی از استان های برتر شناخته شده که در سال 95 شروع خوبی را در اردوهای راهیان نور داشت به طوری که در عرض یک روز تعداد 600 زائر به اردوی راهیان نور شمالغرب اعزام شدند.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود و راهیان نور فرصتی برای نمایش رشادتهای شهیدان است.

شاکرمی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور می توانند با حضور در سرزمینهای عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز به آنها ندادند.

 
ارسال نظرات