خبرهای داغ:
امام جمعه فولادشهر

در واقع امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است

امام جمعه فولادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ فولادشهر ضمن گرامیداشت هشتم اسفندماه، روز امور تربیتى و تربیت اسلامى‏ گفت: در واقع امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است و چه پر معناست کلام امام خمینی(ره) که فرمودند”اگر تهذیب در کار نباشد علم توحید هم به درد نمی خورد. علمِ تنها فایده ندارد، علمى که تربیت در او نباشد، تزکیه در او نباشد، این علم فایده ندارد”.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۵۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، ضمن گرامیداشت هشتم اسفندماه، روز امور تربیتى و تربیت اسلامى‏ گفت: در واقع امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است و چه پر معناست کلام امام خمینی(ره) که فرمودند”اگر تهذیب در کار نباشد علم توحید هم به درد نمی خورد. علمِ تنها فایده ندارد، علمى که تربیت در او نباشد، تزکیه در او نباشد، این علم فایده ندارد”.
 

حجت الاسلام مسعود سرافراز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین‏ المللى حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران خاطرنشان کرد: ۷۰سال است که بشریت بى‏ سابقه‏ ترین ظلم تاریخ، آن‏ هم در منظر و مَرآى مدعیان حقوق بشر را مشاهده می کند و به وضوح می بیند که در یک توطئه ‏اى فرامنطقه‏ اى، کشورى به‏ طور کامل اشغال و ملتى از خانه خود رانده بشود!

وی تصریح کرد: از همه دردآورتر آن است که برخى کشورها و دولت هاى به اصطلاح عربى و اسلامى منطقه، به ‏ظاهر فریاد دوستى با ملت فلسطین سر مى‏ دهند اما به‏ واقع پاى سفره سازش و جیره‏ خوارى رژیم صهیونیستى و شیطان بزرگ آمریکا مى‏ نشینند و این روزها وقیحانه از صلح و سازش و رفاقت آشکار با این غده سرطانى جهان اسلام دم مى ‏زنند که جای بسی تاسف دارد.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با توجه به پنجاه و سومین نشست امنیتى مونیخ و نیز توطئه های جبهه استکبار علیه کشورمان یادآور شد: در این نشست شاهد مواضع مشترک مقامات آمریکایى، رژیم صهیونیستى، ترکیه و عربستان علیه جمهورى اسلامى ایران بودیم.

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه دشمنان از افزایش قدرت ایران سخت واهمه دارند اظهار کرد: همنوایی این کشورها علیه جمهورى اسلامى ایران، امرى تصادفى نیست و شواهد و قرائن فراوانى حکایت از هماهنگى‏ هاى این کشورها براى مهار نفوذ منطقه‏اى ایران دارد.

حجت الاسلام سرافراز با تاکید بر اینکه ایران خود قربانی تروریسم است تشریح کرد: در این اجلاس از ایران به‏ عنوان اصلى ‏ترین کشور حامى تروریسم در جهان و منطقه خاورمیانه و تهدیدى علیه منطقه ‏نام برده اند در حالی که ایران خود قربانی تروریسم است و اینها خود سردمدار جنگ علیه منطقه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار