حجت الاسلام طالبیان: امروزه هم آشتی نکردن و سازش نداشتن با هر حزب،گروه و جریانی که اهداف دشمنان را همراهی می کند و یا خباثت دشمنان را می بینند و سکوت می کند باید مورد توجه مسلمانان باشد.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۶۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام محمد رضا طالبیان در خطبه های این هفته نماز جمعه ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:در تاریخ زندگی آن حضرت درس ها و عبرت های فراوانی است که ما باید با مطالعه تاریخ صدر اسلام آنها را جدی بگیریم.
وی به برگزاری اجلاس دو هفته پیش حمایت از فلسطین که با حضور اندیشمندان،متفکران و سیاستمداران جهان اسلام در تهران برگزار شد اشاره وافزود: حضور شخصیت های برجسته دنیای اسلام و هم چنین مقام معظم رهبری در این اجلاس نشان دهنده اهمیت موضوع بوده است.
خطیب نماز جمعه اشکذر با بیان اینکه هم پیمانی رژیم اشغالگر قدس و کشورهای عربی منطقه واضح و روشن شده و حتی بارها مقامات آنها بر رفاقت و دوستی خود اذعان داشتند خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری در این اجلاس یکی از برنامه های مهم دشمنان را در شرایط حساس فعلی غفلت مسلمانان از فلسطین و بیت المقدس عنوان کردند و در این راستا با شکل گیری گروههای تکفیری و سلفی در بین مسلمانان از جمله داعش،القاعده و طالبان موفقیت هایی در این زمینه داشتند و این به خاطر غفلت و بی توجهی مسلمانان بوده است.
وی عنوان کرد:معظم له در این دیدار تنها راه ریشه بر کندن این غده سرطانی را وحدت،یکپارچگی مسلمانان در کشورهای اسلامی دانستند.
امام جمعه اشکذر گفت:تمام گروههای فلسطینی بدانند که دولت ایران تا زمانی که هدف آنها نجات فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر و خبیث اسرائیل باشد با تمام قوا از آنها حمایت خواهد کرد.

ارسال نظرات