خبرهای داغ:
سردار فرماندهی انتظامی استان هرمزگان:
سردار فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت‌: پیرو شکایت احدی از شهروندان بندرعباس و برابر اظهارات وی، شاکیه گوشی هوشمند خود را در یکی از مغازه‌های شهرستان بندرعباس مفقود نموده و در ادامه پس از بررسی محل مورد نظر موفق به یافتن گوشی خود نشد.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۸۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.  

 

سردار فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت‌: پیرو شکایت احدی از شهروندان بندرعباس و برابر اظهارات وی، شاکیه گوشی هوشمند خود را در یکی از مغازه‌های شهرستان بندرعباس مفقود نموده و در ادامه پس از بررسی محل مورد نظر موفق به یافتن گوشی خود نشد. پس از گذشت چند روز شخصی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی پس از ایجاد مزاحمت، جهت پس دادن گوشی درخواست پول نمود. لذا موضوع پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

 

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های فنی و تخصصی و اقدامات خاص پلیسی شخصی به هویت معلوم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار گردید که بیان داشت صاحب مغازه مورد نظر می‌باشد و درخصوص موضوع اظهار بی‌اطلاعی نمود. در ادامه با بررسی دقیق و اقدامات خاص پلیسی متهم به هویت م.م شناسایی و مشخص گردید که از کارگران مغازه بود.
 
سردار‌ ملکی افزود:‌ طی هماهنگی با مقام محترم قضایی متهم در محل کار خود دستگیر و ادله جرم شامل دو عدد سیم کارت به متعلق به شاکیه و دو عدد عابر کارت متعلق به صاحب کارش و یک عدد گوشی لمسی سامسونگ مورد استفاده متهم و یک عدد گوشی نوکیا کشف که به پلیس فتا دلالت گردید. در بازجویی صورت گرفته از وی به بزه انتسابی معترف و بیان نمود هنگامی که میز مغازه را مرتب می‌نمودم متوجه گوشی شد و وی را مخفی نمود بعد از مدتی در پیام‌رسان شبکه‌های اجتماعی به شاکیه اقدام به تهدید وی نمود. همچنین گوشی شاکیه را در بازار به مال خر فروخته بود. لذا با اخذ دستور قضایی صاحب مغازه خریدار گوشی به دلیل خرید و فروش اقلام مسروقه دستگیر شدند.

 

سردار ملکی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در مواجه با موارد مشکوک در فضای مجازی می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی اطلاع رسانی نمایند، خاطر نشانن کرد: فضای مجازی در کنار فواید بسیاری که دارد ولی متاسفانه افراد سودجو و کلاهبردار از این فضا برایی پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند. همچنین شهروندان مراقب وسایل و لوازم شخصی خود به خصوص گوشی‌های هوشمند باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها