خبرهای داغ:
مدیر پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای جامعه‌المصطفی گفت: بیش از ۱۰۰۰ شبکه ماهواره‌ای، خبرگزاری و غیره با پول‌های نفت سران عرب در حال تبلیغ اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی هستند.
کد خبر: ۸۸۳۰۶۹۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
بیش از ۱۰۰۰ رسانه با پول‌های سران عرب در حال تبلیغ اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی میرزایی با اشاره به تلاش دشمنان برای مهندسی افکار عمومی جهان در آسیب رساندن به اسلام اظهار داشت: فعالیت‌های هدایت‌ شده در قالب بروز افراطی‌گری، این روزها جهان اسلام را با خطر جدی روبه‌رو می‌کند و مهم‌ترین هدف دشمنان از این کار به حاشیه کشاندن کلیدواژه‌هایی است که دنیا تشنه درک آن‌هاست.

وی بابیان اینکه خلأ گفت‌وگو در این روزها در جهان اسلام بیش‌ازپیش احساس می‌شود، افزود: جامعه المصطفی العالمیه به‌عنوان نهادی علمی در عرصه نرم جهان اسلام برای توسعه فرهنگ و ادبیات گفت‌وگو برنامه‌های ویژه‌ای داشته تا نشان دهد نباید از ظرفیت فرهنگ برای تبادلات غافل شد.

مدیر پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای جامعه‌المصطفی ادامه داد: در شرایطی که شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی بیش از هر زمان دیگری در حال چنگ زدن به آرمان‌های اسلام است باید در قالب گفت‌وگوهای مقابل تعاملات بین مسلمانان افزایش پیدا کند و در این راستا نباید از نقش برجسته نخبگان غافل شد.

وی با تأکید بر اینکه در اکثر مسائل به‌ویژه در اقتصاد و سیاست از گفت‌وگو استفاده می‌شود، ابراز کرد: مشکل تشدد مسائل جهان اسلام برگرفته از عدم گفت‌وگوی متقابل است و اگر الگویی برای ارتباط نخبگان و حوزویان در قالب گفت‌وگو نداشته باشیم نمی‌توانیم مشکلات جهان اسلام را حل کنیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: بیش از 1000 شبکه ماهواره‌ای، خبرگزاری و غیره با پول‌های نفت سران عرب در حال تبلیغ اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی هستند و دشمن با گام‌های نرم از قبیل رسانه، هنر، فرهنگ و زبان در حال تخریب چهره جهان اسلام برای دنیاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها