فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور در اردبیل:
کد خبر: ۸۸۳۰۷۰۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اولین سالگرد شهادت مدافعان حرم، شهید علی آقایی و شهید هاشم دهقانی نیا همزمان با گرامیداشت شهدای عملیات بدر و خیبر و شهدای شمالغرب کشور با حضور مسولین لشگری از جمله فرمانده و جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور و فرماندهان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، سپاه حضرت عباس(ع) و تیپ37 سپاه استان اردبیل و مسولین اداری استان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

سردار محمدتقی اوصانلو با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدای عملیات های خیبر و بدر، شهدای شمالغرب و شهدای مدافع حرم گل سرسبد شهدایی هستند که برای دفاع از دین و آرمان های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس در صحنه ها حضور یافته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی گفت: امروز مردم ایران همچنان بصورت خودجوش برای ادامه راه شهدا در جهت حفظ انقلاب اسلامی با دشمنان این نظام حتی در بیرون از مرزها مقابله می کنند که همه این ها وحدت و روحیه جهاد طلبی جوانان را کشورمان را نشان می دهد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور با اشاره به روحیه جهاد طلبی گفت: امروز مملکت ما نیازمند ولایتمداری، انقلابی گری و روحیه جهاد طلبی است، چراکه دشمنان ما از همان دوران پیروزی انقلاب تا کنون در صدد از بین بردن وحدت مردم و روحیه جهاد طلبی هستند که نیازمند است در این زمینه تمرکز داشته باشیم.

سردار اوصانلو با تاکید بر اینکه محافظه کاری بزرگترین تهدید کشور است افزود: کسانی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی به راحتی گذشته و در برابر عده ای که بر ضد اسلام و انقلاب شعار می دهند سکوت می کنند، لکه های سیاه جامعه هستند که در واقع بزرگترین معضلی که جمهوری اسلامی را تهدید می کند محافظه کاری است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید غیر محافظه گرانه از انقلاب دفاع کنیم.

اوصانلو تصریح کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در راستای عمل به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تامین می شود و حفظ روحیه جهادی یکی از مهمترین مسئله ای است که باید به آن توجه و سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی افزود: استکبار جهانی(آمریکا) به دنبال سوریه و یمن نیست، بلکه دشمنان ما در صدد از بین بردن جمهوری اسلامی و ارزش های ناب انقلاب هستند که از طرق مختلف سعی دارند به خواسته های خود دست یابند که حفظ روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت پادزهری در برابر زهر دشمن است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور در پایان با اشاره به مشکلات جامعه از جمله مشکل اقتصادی گفت: متاسفانه برخی از غیرانقلابی ها با در دست گرفتن مدیریت و روحیه رفاه طلبی مشکلات زیادی را در کشور به وجود آورده اند که تنها راه نجات از این معضلات، ورود و حضور فعال جوانان انقلابی در عرصه مدیریت کشور است و در یک کلام تنها راه رسیدن به آرمان های امام روحیه جهادی است.

گفتنی است که رو نمایی از کتاب های شهید غیرت (شهید هاشم دهقانی نیا) و از هجله تا حرم ( شهید علی آقایی) از دیگر برنامه های این مراسم بود و شاعر اهل بیت کلامی زنجانی در پایان، به اشعار خود در وصف شهدا پرداخت.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات