فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میناب از برگزاری نخستین گنگره سرداران 57 شهید سرافراز در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۳۰۷۶۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه لازم و ضروری است و با برگزاری یاد و خاطره شهدا می‌توان روحیه ایثار، شهادت‌طلبی، گذشت و ولایتمداری را تقویت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب بازنمایی وصیت‌نامه‌های شهدا را یکی از اهداف عالیه برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و افزود: یکی از راه‌های شناخت شهدا، خواندن وصیتنامه‌های شهیدان است که در صورت تبیین آنها برای نسل جدید و آینده، هویت واقعی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مردمان این مرز و بوم بازگو می‌شود.

سرهنگ سهرابی تجلیل از خانواده شهدای دوران دفاع‌ مقدس یکی از اهداف برگزاری اینگونه مراسمات برشمرد و اظهار داشت: پيروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدای عزیز است بنابراین تکریم خانواده شهدا مهمترین وظيفه برای همه مردم است.

وی اذعان داشت: شهدا با ایثار جان خود از این انقلاب پاسداری کردند و رسالت ما پاسداری از ارزش های شهدا بوده که امروز مورد هجوم دشمن قرار گرفته است.

سهرابی از برگزاری نخستین یادواره سرداران 57 شهید در میناب خبر داد و تصریح کرد: این یادواره در 12 اسفندماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور سخنران و مداح کشوری در حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) روستای حکمی برگزار می‌شود.

شهرستان میناب 250 شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات