بانوی باردار 35 ساله اهل روستای آوین بخش فین که در محاصره سیل قرار دارد، با حضور عوامل امدادهوایی از مرگ حتمی نجات یافت.
کد خبر: ۸۸۳۰۷۹۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از رویدر، بانوی باردار اهل روستای آوین از توابع بخش فین استان هرمزگان که دچار وخامت وضعیت جسمانی شده بود، با حضور عوامل امداد هوایی از مرگ حتمی نجات یافت.

دهیار روستای آوین با اطلاع از وخامت حال این بانوی باردار 35 ساله بلافاصله با شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر تماس گرفته و با هماهنگی‌های لازم یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار از اورژانس 115 به همراه ماما به روستای آوین که در محاصره سیل نیز قرار داشته، اعزام می‌شوند.

این بانوی باردار تلاش کارکنان مرکز بهداشت شهرستان خمیر به رویدر در نزدیک‌ترین بخش از این روستا منتقل و سپس از طریق هماهنگی میان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمیر با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، یک فروند بالگرد امدادی به شهر رویدر اعزام و بیمار به بیمارستان خلیج فارس بندرعباس منتقل شد.

معصومه شکری‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر در این باره به خبرنگار فارس گفت: با اقدام به موقع رئیس دانشگاه علوم پزشکی، امکان اعزام این بالگرد به رویدر فراهم شد و اکنون حال عمومی و وضعیت جسمانی این بانوی باردار اهل روستای آوین، مساعد گزارش شده است.

وی تأکید کرد: شرایط جسمانی این بیمار به گونه‌ای بحرانی بود که اگر امکان انتقال با بالگرد فراهم نمی‌شد ممکن بود که جان وی در معرض خطر جدی قرار گیرد.

به گزارش فارس، شهر رویدر در 90 کیلومتری شمال غرب شهرستان خمیر و 120 کیلومتری بندرعباس قرار دارد. روستای آوین نیز به عنوان غربی‌ترین روستای بخش تخت در نزدیکی رویدر قرار دارد و مردم این روستای بسیاری از خدمات خود را از بخش رویدر دریافت می‌کنند.
ارسال نظرات