مدیر کمیته امداد فراهان خبر داد

پرداخت 69 فقره وام خودکفایی به مددجویان

مدیر کمیته امداد فراهان از پرداخت 69 فقره وام خودکفایی با اعتبار 10 میلیارد و 725 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت فراهان در 9 ماهه نسخت امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۱۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین احمدلو مدیر کمیته امداد فراهان، ایجاد اشتغال و توانمندی مددجویان را مهمترین رویکرد کمیته امداد دانست و گفت: با ایجاد اشتغال پایدار شرایط خروج تدریجی مددجویان از چرخه حمایتی فراهم می شود.

وی افزود: در شهرستان فراهان تعداد سه هزار و 599 نفر در قالب دو هزار و 69 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

مدیر کمیته امداد فراهان تصریح کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری 69 فقره وام خودکفایی با اعتبار ده میلیارد و 725 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت فراهان پرداخت شد.

احمدلو با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: خریداری 4 باب مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فراهان و ساخت 47 باب مسکن مددجویی شهری و روستایی بخشی از اقدامات این نهاد حمایتی در 9 ماهه سال جاری بوده است.

وی از واگذاری انشعابات آب، برق و گاز به مددجویان تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری 21 انشعاب آب، 15 انشعاب برق و 36 انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت واگذار شده است.

احمدلو تصریح کرد: بهبود وضعیت مسكن مددجویان مورد حمایت روستایی، بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، و بهداشتی خانواده‌های مورد حمایت، ایجاد اشتغال برای مددجویان مورد حمایت روستایی و ترغیب خانواده به سكونت در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها از اقدامات انجام شده در روستاها بوده است.

وی در پایان ضمن تشکر از خیران این شهرستان گفت: این نهاد با مساعدت نیکوکاران آماده ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات