فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان آشنایی با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانست.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۱۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار حسین رضایی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فراهان در اولین جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور این شهرستان ضمن بیان یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در عصر کنونی که جوانان ایران اسلامی با هجمه‌های شدیدی در عرصه‌های مختلف اخلاقی، تربیتی، فرهنگی، اعتقادی و... مواجه هستند می‌توان از ظرفیت اردوهای راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی بهره گرفت و به مقابله با این تهاجم دشمن پرداخت.

وی افزود: با توجه به ضرورت مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین در دسترس بودن تجربه موثر اردوهای راهیان نور، سپاه ناحیه فراهان قصد اعزام بسیجیان شهرستان به اردوی راهیان نور جهت بازدید از مناطق و یادمان‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: آشنایی با رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اهداف اعزام کاروان راهیان نور است چراکه حضور در صحنه‌های جنگ حق علیه باطل موجبات تاثیرگذاری عمیق و ماندگار را در روحیه جوانان فراهم می‌کند.

سرگرد پاسدار رضایی با اشاره به اینکه انتقال درس‌ها و ارزش‌های دوران دفاع‌مقدس راهی جز حضور نسل جوان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع‌مقدس وجود ندارد، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع‌مقدس، گوشه‌ای از تاریخ جنگ را مقابل دیدگان افراد حاضر در منطقه قرار می‌دهد تا به خوبی افراد از شرایط جنگی آن زمان با بازدید از مناطق جنگی و یادمان‌ها آشنا شوند.

وی افزود: ثبت نام بسیجیان شهرستان فراهان از تاریخ 17 اسفندماه در سطح ناحیه و حوزه‌های مقاومت شهرستان آغاز خواهد شد و تمام ثبت نام کنندگان از تاریخ 24 اسفندماه تا 27 همین ماه راهی این مناطق عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات