عملیات اجرایی مرحله سوم گازرسانی به 2 شهر دیشموک و قلعه‌رئیسی و 108 روستابا اعتبار 45 میلیارد تومان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۲۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
عملیات اجرایی مرحله ی سوم طرح گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه‌رئیسی و 108 روستای مسیر با اجرای 379 هزار متر خط لوله و شبکه توزیع با 45 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد .

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در آئین کلنگ زنی این طرح با بیان اینکه با افتتاح این طرح 7هزار و ششصد و بیست و هفت خانوار با جمعیت 32 هزار و دویست نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی بود که از نظر شاخص‌های گازرسانی نسبت به کل کشور پایین نبود.

حمید رضا عراقی افزود: دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک مناطقی سخت و کوهستانی بوده که گازرسانی به این دو منطقه بالغ بر 50 میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: با این همه سختی ما توانستیم از بند "ق" تبصره 2 بودجه سال 93 استفاده قانونی کنیم و خوشبختانه موفق به انتخاب پیمانکار برای اجرای طرح گازرسانی به این مناطق شدیم .

 عراقی با بیان اینکه این طرح تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسیدادامه داد:با استفاده از این مصوبه 85 درصد از روستاهای این دو شهر هم از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده هم با بیان اینکه 45 میلیاردتومان اعتبار این طرح تامین شده است گفت: از 400 کیلومتر شبکه داخل شهر و روستا و خط اصلی که نزدیک 90 کیلومتر است سرجمع 15 کیلومتر آن در دوفاز واگذار شده است و بقیه طرح به علت مشکلات نقدینگی تعطیل بود.

عدل هاشمی‌پور افزود: شهرداران و بخشداران گازرسانی داخل شهر را شروع کنند که حداقل از زمان استفاده لازم راکرده باشند.
ارسال نظرات