استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قبال واگذاری اراضی ملی مسئولیت سنگینی داریم، تاکید کرد: اراضی ملی به سادگی واگذار نشود.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۵۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
موسی خادمی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: واگذاری زمین برای اجرای طرح‌ها در این استان با دقت و حساسیت همراه باشد زیرا در غیر این صورت مشکلات متعددی در آینده به وجود می‌ آید.

استاندار با اشاره به اینکه این استان با محدودیت زمین مواجه بوده و در سال‌ های آینده برای اجرای طرح ‌های مهم و کلان توسعه‌ ای با کمبود زمین مواجه خواهد شد افزود: احتمال اینکه در آینده دستگاه‌ های اجرایی استان در تامین زمین مورد نیاز به منظور اجرای برخی طرح‌ ها هزینه‌ های سنگینی پرداخت کنند، وجود دارد.

وی در خصوص ماده 12 قانون تشکیل مدیریت بحران ابلاغی سازمان برنامه و بودجه کل کشور و قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی موضوع ماده 23 تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تسامح و تساهل برخی طرح ها را باید در قالب ماده 12 آورد تا جلوی بحران را گرفت به خصوص برخی از طرح ها که اولویت حوزه بحران است.

خادمی به تسریع در روند پیشرفت طرح های عمرانی و اقتصادی استان تاکید کرد و افزود: تسریع در پیشرفت فیزیکی طرح سبب کاهش کیفیت آنها نشود.

وی ادامه داد: در شهر سی سخت که قطب گردشگری است با حساسیت بیشتر به واگذاری زمین برای طرح های گردشگری توجه شود.

استاندار تاکید کرد: پیمانکاران طرح‌ های سفر رئیس جمهوری به استان تا قبل از پایان سال جاری انتخاب و عملیات اجرایی آنها به زودی آغاز شود تا هر چه سریعتر اجرائی شوند.

در این نشست توزیع 350 میلیارد ریال اعتبارات بحران برای 219 طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظرات