رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم درگچساران پایان یافت + تصاویر

رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور گردان های الی بیت المقدس و کوثر در گچساران از روز گذشته با رمز یا زهرا(س) آغاز شد و امروز به پایان رسید.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۵۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
رزمایش شهدای مدافع حرم  با حضور گردان های الی بیت المقدس و کوثر در گچساران از روز گذشته با رمز یا زهرا(س) آغاز شد.
هدف از برگزاری این رزمایش 2روزه ،بالابردن توان رزمی نیروها، حفظ و آمادگی دفاعی و نمایش صلابت و اقتدار گردان ها در مقابل هر گونه تهدیدهای احتمالی توسط دشمن است.
گردان ها و بسیجیان شرکت کننده چندین عملیات ویژه برای ارتقای آمادگی نیروها در مقابله با انواع تهدیدهای دشمنان را در این رزمایش به نمایش گذاشتند.
دفاع از کوی و برزن، کمین و ضدکمین، پدافند، امداد و نجات و آرام سازی شهر از جمله برنامه های این رزمایش بود.
عملیات شبانه جهت آشنایی با رزم شبانه و ستون کشی براساس سناریوهای از پیش طراحی شده نیز توسط گردان‌های الی بیت المقدس، اجرا شد.
افزایش توان رزمی، حفظ انسجام، آشنایی با تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها و آشنایی با رزم در شب از برنامه‌های روز اول رزمایش مدافعان حرم در شهرستان گچساران بود.
شرکت کنندگان در این رزمایش پس از پایان رزمایش در نماز جمعه حضور یافتند.
گفتنی است سردار اورنگ شهید مدافع حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد در 16بهمن 1394در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع در هشت سال دفاع مقدس بود و در عملیات های مختلف به ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از عرصه رزم، مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشته بود.
این شهید مدافع حرم جانشین فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل 48فتح و آخرین مسئولیتش نیز فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین(ع) بود و به عنوان فرمانده نمونه از دست رهبر فرزنه انقلاب جایزه دریافت کرد.
 
 
 
 
---
 
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

ارسال نظرات