خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اعزام کاروان راهیان نور این منطقه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در روز 29 اسفند سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۶۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: کاروان راهیان نور ولایت منطقه 20 همزمان با 29 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود و خانواده های علاقه مندی که تاکنون به این سفر معنوی نرفته اند، در اولویت ثبت نام هستند.

صفوی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره از اولویت های مدیریت شهری این منطقه است، افزود: حضور اقشار تاثیرگذار جامعه نظیر پزشکان، اساتید دانشگاه، دانشجویان نخبه، جوانان، خانواده شهدا و روحانیون از نقاط قوت این برنامه ارزشی است.

وی به ارائه بهترین خدمات به زائران مناطق عملیاتی تاکید کرد و گفت:  زمان کاروان راهیان نور منطقه 20 همزمان با ایام تحویل سال جدید است که به این مناسبت ویژه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

صفوی ادامه داد: هر سال دو کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می شود که در هر دوره بیش از 300 نفر از شهروندان و جوانان در این طرح ارزشمند حضور دارند.

بر اساس فراخوان شهرداری منطقه 20، علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در کاروان راهیان نور می توانند به اداره ایثارگران شهرداری منطقه 20 واقع در میدان هادی ساعی، بلوار شهرداری ، ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55976717  تماس بگیرند.

ارسال نظرات