رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان:
طرح تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه ایام پایانی سال در استان زنجان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۸۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : این طرح از اول اسفند ماه در استان آغاز و تا پایان فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

اسماعیل مسلمی افزود: از جمله اهداف این طرح جلوگیری از افزایش قیمت ها و تهیه اقلام اساسی مورد نیاز مردم است.

وی اظهار داشت: در این طرح قیمت و کیفیت کالاهای پرتقاضا همچون میوه و تره بار ، مواد پروتئینی ، محصولات غذایی، کیف و کفش ، شیرینی ها ، آجیل و تنقلات ، قند و شکر و لبنیات پایش می شود.

رئیس اداره بازرسی صنعت و معدن و تجارت زنجان گفت: در بخش خدمات نیز به فعالیت شرکت های مسافربری ، دفاتر فروش ، حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، مراکز اقامتی، غذاخوری های بین راهی ، اماکن تفریحی و گردشگری نظارت ویژه می شود.

وی یادآور شد: در قالب این طرح 30 بازرس برشبکه توزیع ، قیمت و کیفیت کالاها نظارت می کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد : فروش های فوق العاده واحدهای صنفی در ایام پایان سال نیز با اخذ مجوز از سازمان اقدام به عرضه کالای خود با 15 درصد تخفیف می کنند .

مسلمی با اشاره به اینکه همشهریان می توانند شکایات خود را توسط تلفن 124 به واحد بازرسی اعلام نمایند یادآور شد : مشتریان هنگام خرید از واحدهای صنفی فاکتورمعتبر دریافت نمایند تا در صورت لزوم بتواند حقوق خود را از طریق قانونی پیگیری کنند.

ارسال نظرات