سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان مطرح کرد

خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی با همدلی و هم افزایی

همدلی، هم افزایی و احساس مسولیت، موجب خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی می شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۰۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان بر ضرورت حفظ و تقویت آمادگی همه دستگاه ها و نهادهای مسوول عضو این کمیته تاکید کرد و گفت: باید با همدلی، هم افزایی و احساس مسولیت، خدمات پیش بینی شده به شایسته ترین شکل به مسافران و گردشگران نوروزی ارایه گردد.

میرزایی برلزوم آمادگی دستگاه های دخیل در سفرهای نوروزی تاکید کرد و افزود: با در نظرگرفتن احتمال شرایط جوی ناپایدار در استان بایستی در صورت وقوع برف و کولاک آمادگی اسکان مسافران را داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: اسکان مسافران نوروزی در راهدارخانه ها و مساجد بین راهی و پایگاه های هلال احمر و در شهرها به ویژه کلانشهر استان زنجان سالن های ورزشی با هماهنگی دستگاه های مربوطه و شهرداری امکان پذیر خواهد بود.

میرزایی به امداد رسانی در حوادث جاده ای اشاره و خاطرنشان کرد: در امداد رسانی به حوادث جاده ای تعامل بسیار خوبی بین پلیس راه، اورژانس و جمعیت هلال احمر در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حوادث جاده ای جستجو و نجات بر عهده هلال احمر بوده و در بحث انتقال مصدومان به مراکز درمانی جمعیت هلال احمر به عنوان نیروی کمکی درکنار اورژانس ایفای نقش می کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: نیروهای هلال احمر همواره فراتر از وظایف خود عمل کرده و در بحث انتقال مصدومان روستایی به مراکز درمانی شهرها هم نقش مهمی ایفا می کنند. سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با تجلیل اززحمات پلیس راه استان گفت:وجود نیروهای پلیس راه در راه ها مایه امنیت و آرامش مسافران بوده و همکاری خوبی بین پلیس راه و هلال احمر در استان برقرار است. میرزایی آموزش نیروهای بکارگرفته در طرح نوروزی را بسیار ضروری خواند و گفت: برای انتقال مفاهیم آموزشی به مردم هم بایستی از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان بهره جست .

در بخش دیگری ازاین جلسه کمیته امداد و نجات برنامه‌های دستگاه‌های متصدی و همکار در این ستاد مورد بررسی و در خصوص فعالیت نوروزی تبادل نظر شد.

گفتنی است در این جلسه مسئولین و نمایندگان نماینده مدیریت بحران استان معاون امداد.نجات جمعیت استان ، معاون امور جوانان هلال احمر استان ،رئیس پلیس راه روستایی استان ، رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان ، نماینده مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مسئول ایمنی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ، نمایندگی امداد خودرو وکانون جهانگردی و اتومبیلرانی، بیمه ایران و بیمه دانا ، کارشناس هواشناسی استان و مدیر روابط عمومی جمعیت استان حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار