روحیه شهادت طلبی ملت و رهبر موجب هراس دشمن است

روحیه شهادت‌طلبی بزرگتر‌ین هراس دشمن از ملت ایران است و موجب زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا می‌شود، افزود: خروش الله‌اکبر باعث شکست دشمن شود و تا فرهنگ شهادت در کشور وجود داشته باشد، دشمن غلطی نمی‌تواند انجام دهد.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۱۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمود علوی  در دوازدهمین یادواره گرامیداشت حماسه هفتم اسفند‌ شیر‌گاه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: هر‌چه داریم از شهدا است و کم‌تر‌ین حق شهدا را با برگزاری مراسم‌ تجلیل و گرامیداشت‌ها و سرمایه‌گذاری در این راه نمی‌توانیم ادا کنیم و بدهکار شهدا هستیم.

وزیر اطلاعات یا بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا دارای دشمنانی بود که با دسیسه‌های مختلف قصد داشتند تا ما را از پای در‌بیاورند، افزود: نوع دسیسه‌های دشمنان با گذشته تفاوت پیدا کرد و باید با هوشیاری و بصیرت، شگرد‌های دشمنان را بشناسیم و از غلتیدن در دام‌های آنان مصون بمانیم.

وی با اشاره به اینکه روح شهادت‌طلبی ملت ایران، انقلاب اسلامی را بیمه کرد، خاطر‌نشان کرد: قدرت نظامی و دفاعی بدون‌ تردید اثر‌گذار است ولی کافی نیست و هنگامی که با روحیه شهادت‌طلبی گره بخورد باعث می‌شود تا دشمن از ملت ما هراسان شود.

علوی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی بزرگتر‌ین هراس دشمن از ملت ایران است و موجب زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا می‌شود، افزود: خروش الله‌اکبر باعث شکست دشمن شود و تا فرهنگ شهادت در کشور وجود داشته باشد، دشمن غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دیکتاتور‌ها، تکفیری‌ها و داعشی‌ها با ترساندن مردم می‌خواهند نظرات خود را تحمیل کنند، عنوان کرد: زمانی که مردم از مرگ نترسند، دیکتاتور‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند.

علوی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره خط فرهنگ شهادت را دنبال کردند، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره مشوق برگزاری یاد‌واره‌های شهدا هستند تا روح شهادت باعث بیمه انقلاب اسلامی شود.

وزیر اطلاعات، انقلاب اسلامی را محصول روح شهادت‌طلبی ملت ایران ذکر کرد و افزود: امام راحل هر‌چه که داشت از امام حسین(ع) گرفت و به همین دلیل، محرم و صفر را باعث زنده‌ نگهداشتن انقلاب اسلامی توصیف کرد.

علوی با یاد‎آوری این‌ مطلب که وقتی تهدید می‌کنند و یک سلسله حرکات سخیفانه انجام می‌دهند، مقام معظم رهبری می‌فرمایند که بدن ناقصی دارم که آن را تقدیم انقلاب می‌کنم، گفت: وقتی ملت، رهبرشان را می‌بینند که آماده شهادت است، ملت هم آماده شهادت می‌شود و دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها