خبرهای داغ:
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از فدراسیون هندبال کشور به خاطر عدم دعوت حتی یک بازیکن از تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به تیم ملی، از مسؤولان این استان خواست که از این تیم بیش‌ازپیش حمایت کنند.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۳۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

طی مراسم باشکوهی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیات هندبال استان فارس، تعداد بسیاری از مسؤولان محلی و اقشار مختلف مردم از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم هندبال بانوان شهید چمران این شهرستان که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشور شده‌اند تجلیل شد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: شاید اگر چند ماه پیش به ما می‌گفتند که تیم شهید چمران لارستان قهرمان ایران خواهد شد تصور آن برای ما سخت بود، اما باوجود حریف‌های قدرتمند که با حمایت‌های همه‌جانبه همراه بودند، با همت و تلاش و هماهنگی و حمایت بازیکنان و مربیان این کار بزرگ میسر شد.

جمشید جعفرپور افزود: اکنون در جایگاهی ایستاده‌ایم که تیم شهید چمران لارستان به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران معرفی‌ شده و این بزرگ‌ترین افتخار برای لارستان بزرگ و استان پهناور فارس است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ورزش خود یک امربه‌معروف است، تصریح کرد: هرگونه ورزشی را ترویج دهیم یعنی یک معروف را ترویج داده‌ایم، بنابراین همگی ما موظف در گسترش ورزش در هر رده‌ای هستیم.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون این تیم لارستانی مسیر سخت را آمده است و در ادامه نیز مسیر سختی را خواهد داشت، ادامه داد: همان‌گونه که قهرمانی این تیم در کشور دور از انتظار می‌دانستیم اما اتفاق افتاد، پس باید افتخارآفرینی این تیم در سطح آسیا را نیز باور کنیم به‌شرط آنکه از این تیم بیشتر حمایت شود و هماهنگی تیم را نیز افزایش داد.

وی بیان کرد: با رایزنی‌هایی که با وزیر ورزش و جوانان داشته‌ام قول حضور این تیم در خدمت وزیر برای بیان خواسته‌ها را گرفته شده است.

جعفرپور با گلایه از فدراسیون هندبال کشور به خاطر عدم دعوت حتی یک بازیکن از تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در تیم ملی، تصریح کرد: از تیم شهید چمران لارستان که قهرمان کشور شده هیچ‌کس در تیم ملی وجود ندارد و از مسؤولان می‌خواهیم پاسخگو باشند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی در پایان از مسؤولان این استان و شهرستان خواست که از این تیم بیش‌ازپیش در مسیر مسابقات آسیایی حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها