خبرهای داغ:
توکلی از اخذ مجوز احداث کارخانجات و کارگاه های صنایع غذایی در شهر سین خبر داد و گفت: مراحل بعدی کار در سال ۹۶ انجام می شود.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۰۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ ابوالفضل توکلی شهردار سین گفت: پس از پیگیری های مکرر شهرداری و شورای اسلامی شهر سین، مجوز مبنی بر تاییدیه سطوح ۱ و ۲ و ۳ احداث کارخانجات و کارگاه های صنایع غذایی از معاونت غذا و دارو استان اصفهان اخذ و جلسه ی هماهنگی مالکین اراضی ذیربط در شهر سین برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراحل اخذ مجوز با پشتیبانی دکتر کمالی مدیر سابق شکبه بهداشت و درمان برخوار و فرمانداری سرعت گرفت، مراحل بعدی کار که مربوط به سال ۹۶ می شود را شامل شناسایی مالکین، تفکیک و دعوت مالکین برای توافق و سهم شهرداری بر اساس تفکیک اعلام کرد.

توکلی خاطرنشان کرد: کارخانجات و کارگاه های صنایع غذایی یک کار اقتصادی و مناسبی برای شهرستان است که همه ی کارهای زیربنایی و موافقت آن انجام شده و سال آینده موافقت با سایر شهرداری ها انجام می شود.

این مسئول ادامه داد: این پروژه در ۲۱۰ هزار متر مربع و در سه فاز کلوچه، کیک و تولید قنادی ها به عنوان فاز اول، لبنیات فاز دوم و آجیل و تخمه به عنوان فاز سوم راه اندازی خواهد شد.

شهردار سین با بیان اینکه زیرساخت ها شامل آب، گاز، لوله کشی و…، با حمایت دولت و فرمانداری باید آماده شود، محل احداث این طرح را طبق جانمایی انجام شده؛ ضلع پشت شهرداری در حریم شهر سین عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در جلسه با مالکین، آن ها استقبال خوبی کرده اند.

توکلی گفت: به زودی کلنگ زنی زمین این طرح انجام خواهد شد و پس از آن بسترسازی، موضوع راه، تفکیک پلاک و تفکیک گذر و… انجام می شود.

وی در پایان یادآور شد: این شهرک به دلیل اینکه مجموعه صنایع غذایی و کارگاه ها بوده، خارج از قوانین شهرک های صنعتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها