خبرهای داغ:
استاد دانشگاه های استان قزوین تذکر داد:
قنبرلو استاد دانشگاه های استان قزوین تاکید کرد: اگر شما از طرفداران و حامیان امر به معروف هستید پس چرا حاضر به ابلاغ آن نشدید و در آخر مجلس قانون امر به معروف را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۳۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

استاد قنبرلو کارشنای مسائل سیاسی و استاد دانشگاه های استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون "سفر رئیس جمهور به خوزستان و ترک امر به معروف مردم خوزستان" اذعان کرد: امر به معروف فقط مختص مسائل عبادی نیست و بگوئیم چون امر به معروف نکردیم دچار عذاب الهی شویم و از سویی معتقدند که مسائل را پیوند نزنیم، دین جداست.

وی اضافه کرد: مشکل اصلی آن است که دولت ما همیشه خواهان انداختن کار به دولت‌های پیش است  به گفته مقام معظم رهبری که می‌فرمایند بعد از 4سال نباید بگوییم چه کار کنیم باید پرسید چه کارهایی انجام شده.

این استاد ادامه داد: برای مشکلات خوزستان چه کرده اند؟! در همین دو یه روز اخیر مسئولین رفتند و پیگیریها را آغاز کردند، سوال اینجاست که چرا در همان سال اول رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان نکردند؟! پس بودجه ای که می آمد چه می‌شد، چرا حق این مردم تا کنون ادا نشده است!

قنبرلو گفت: سخنان آقای رییس جمهور  به نوعی فرا فکنی است، چرا که در سخنرانی ها اشاره کردند که تحریم های ده ساله را نمی‎‌شود یک روزه حل کرد و یا خسارات جنگ 8 ساله را نمی‌توان یک روزه جبران کرد، مشخص است که هدف دولت این است که می‌خواهند مشکلات و به نوعی بد عهدی ها را گردن جنگ، تحریم و دیگران بیندازند.

استاد دانشگاه های استان قزوین بیان کرد: وقتی صحبت از برداشتن تحریم ها می‌شود می‌گویند هدف از برجام رفع تحریم ها نبوده و فقط برگزاری مذاکرات بوده است اگر این چنین است پس چرا به پای مذاکره و بستن قرار داد رفتید!؟

قنبرلو در پایان خاطر یادآور شد: اگر شما از طرفداران و حامیان امر به معروف هستید پس چرا حاضر به ابلاغ آن نشدید و در آخر مجلس قانون امر به معروف را ابلاغ کرد.

1007/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها