خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود
آشوری در دیدار با برخی نشریات محلی شاهرود گفت: خبرنگاران در واقع صاحبان اندیشه و قلم، آگاهی، دانایی حقیقت جویی و حقیقت گویی هستند.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۴۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در دیدار با مدیر مسئولان نشریات بامداد شاهرود، ادیب و روزنامه اطلاعات با اشاره به اینکه خبرنگاران صاحبان اندیشه و قلم، آگاهی، دانایی حقیقت جویی و حقیقت گویی هستند افزود: نقش زحمات خبرنگاران درعرصه اطلاع رسانی،آگاهی بخشی، رشد و توسعه جامعه ستودنی است.

وی حرفه خبرنگاری را بسیار با اهمیت و تاثیرگذارعنوان کرد و گفت: خبرنگاران خدمتگزاران خدوم وامانتدارمی توانند منشا خیر برای جامعه باشند.

آشوری با اشاره به برنامه های فرهنگی ، هنری ایام ا... دهه مبارک فجر اظهار کرد: بیش از٢٥ برنامه فرهنگی وهنری متنوع و با نشاط درنقاط مختلف شهرستان برای خانواده ها ، جوانان و نوجوانان برگزارگردید که خبرنگاران پرتلاش زحمات اطلاع رسانی آن را برای جامعه به دوش کشیدند.

وی با حضور در دفاتر نشریات بامداد شاهرود ، ادیب وروزنامه اطلاعات و ضمن خداقوت به مدیران این نشریات بخصوص چاپ اولین شماره فصلنامه بامداد شاهرود تقدیرو تشکر کردند.

مدیران این نشریات هم ضمن خیرمقدم به سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس مطبوعات و... در این دیدار، نظرات، پیشنهادات خود را برای تعامل هرچه بیشتر مسئولان شهرستان با رسانه ها مطرح نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها