خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم خبر داد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم گفت: 700 تن پرتغال و 300 تن سیب را برای توزیع در ایام نوروز ذخیره سازی کردیم.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۵۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
توزیع هزار تن میوه در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید صدرالدین موسوی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان که ظهر امروز در سالن جلسات معاونت امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وظیفه دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار کرد: هر کس به اندازه رسالتی که بر عهده او است، باید کار خودش را در استان انجام بدهد.

وی ادامه داد: استانداری قم با تنگناهای مالی مواجه است، پیگیری‌هایی را با مرکز انجام دادیم تا برای اجرای برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان در ایام نوروز منابع مالی مورد نیاز را تامین کنیم، هر کاری که بتوانیم در این زمینه انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم افزود: به اداراتی که در استان در بحث خدمت رسانی به زائرین کم کاری کنند، تذکر می‌دهیم و ادارت فعال را هم تشویق می‌کنیم.

موسوی با اشاره به ذخیره سازی میوه شب عید در استان اظهار کرد: 700 تن پرتغال و 300 تن سیب را برای توزیع در ایام نوروز ذخیره سازی کردیم، این میوه‌ها در 28 مکان شهر قم در ایام نوروز توزیع می‌شود، البته باید نظارت روی توزیع میوه شب عید بیشتر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارزاق عمومی مردم مثل برنج و شکر را به صورت گسترده با قیمت‌های مصوب در شب عید توزیع می‌کنیم و سعی خواهیم کرد که بازار ارزاق عمومی مردم را در ایام نوروز مدیریت کنیم.
ارسال نظرات