خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان جنوبی با بیان اینکه فروشندگان و تولید کنندگان به پوشاک ایرانی اسلامی توجه داشته باشند گفت: مردم نیز با خرید پوشاک ایرانی اسلامی از خرید کالای خارجی خودداری کنند.
کد خبر: ۸۸۳۱۰۸۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

علی امیر آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن فصل بهار و سال جدید نظارت بر کالاهاو پوشاک ایرانی و اسلامی توسط سازمان بسیج اصناف به صورت گسترده صورت می گیرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به قاچاق و ورود پوشاک غیر اسلامی وغیر ایرانی گفت: ورودی های زیادی وجود دارد که پوشاک قاچاق وارد کشور می شود.

وی با بیان اینکه بدحجابی مختص بانوان نمی باشد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی ما است و باید به این فریضه الهی بیشتر توجه شود و در جامعه گسترش یابد.

امیرآبادی با اشاره به اینکه باید فروشندگان و تولید کنندگان به پوشاک ایرانی اسلامی توجه داشته باشند، گفت: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برای تذکر لسانی به فروشندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارند.

وی خطاب به مردم تاکید کرد: مردم لازم است پوشاک ایرانی اسلامی را خریداری و از خرید جنس نامرغوب خارجی و غیر ایرانی خودداری کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با بیان اینکه تبلیغات گسترده ای در خصوص خرید مردم از کالاهای ایرانی گسترش پیدا کرده است، افزود: تولیدکنندگان باید کیفیت کالاهای داخلی را نیز افزایش دهند تا خریداران برای خرید کالاهای خارجی ترغیب نشوند.

وی متذکرشد: متاسفانه در سطح استان دیده می شود که مردم برندهای کالاهای داخلی را خریداری نمی کنند و از کالا و پوشاک غیر بومی استفاده می کنند که باید بدانند گاهی کالاهای داخلی استان از خارج از استان بهتر است .


ارسال نظرات
پر بیننده ها