شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور طی بیانیه ای از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی برای پاسخ گویی در خصوص عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۲۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش سرویس  بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، در این بیانیه آمده است:

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور و ریاست محترم ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی

ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای حضرتعالی و مجموعه کابینه تدبیر و امید. همانطور که مستحضر هستید، سالیان متوالی است کلیدواژه های بسیار زیادی در حوزه مسائل اقتصادی و تکیه بر توان داخلی در منظومه سخنان و منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) قرار گرفته است که به گواه بسیاری از صاحبنظران، مسائل مطروحه از سوی معظم له قابلیت آن را دارد تا کشور را در برابر خیل بحران های اقتصادی و معیشتی بیمه کرده و میتواند راه خروجی برای بسیاری از مشکلات و مسائل جاری کشور باشد. از آن سو یکی از واژه هایی که در سالهای اخیر مورد ظلم و جور فراوانی واقع شده باشد، " اقتصاد مقاومتی" است. چه بسا در مطلع بسیاری از بخشنامه ها و طرح هایی که توان داخلی را به سخره گرفته اند و عدم خود باوری از همه سطور آن هویداست، نیز لفظ اقتصاد مقاومتی ذکر شده باشد اما در عمل...

 امروز علاوه بر مشاهده اجرای ناقص برخی سیاستها ، متاسفانه مسائلی نظیر رکود،گرانی و بیکاری نیز دامنگیر ملت شریف ایران اسلامی شده است و موجبات گله مندی و نارضایتی عمومی را فراهم کرده است.

نیک می دانید، رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال  در حرم مطهر حضرت رضا (ع) به تبع نامگذاری سال 1395 به " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " ده راهکار مشخص را جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح نموده و در سخنرانی اخیر خود در جمع مردم آذربایجان این مسئله را مطرح کردند که امروز وقت آن است که مسئولین گزارش بدهند که چه کرده اند؟

با توجه به تمام تلاش هایی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است لیکن در راستای مطالب عرض شده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به صورت رسمی از حضرتعالی و همه اعضای محترم ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی دعوت به عمل می آورد که در آینده نزدیک در جمع دانشجویان به عنوان یکی از اقشار نخبگانی جامعه حضور پیدا کرده و پاسخگوی سوال ایشان باشید، که به فضل الهی بتوان یک تصویر روشن از عملکرد مسئولین محترم در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی را در برابر دیدگان آحاد مردم قرار داد. بدیهی است حضور در جمع دانشجویان علاوه بر کمک به تقویت فرهنگ پاسخگویی در کشور کمک خواهد کرد که تا مسئولین محترم بتوانند از تریبون صادقانه و بیطرفانه دانشجویان آنچه کرده اند را به گوش مردم شریف ایران اسلامی برسانند.

والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور

رونوشت به :
1-    وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی
2-    وزیر محترم نفت
3-    وزیر محترم نیرو
4-    وزیر محترم كشور
5-     وزیر محترم جهاد كشاورزی
6-    وزیر محترم راه و شهرسازی
7-    وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
8-    وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
9-     وزیر محترم تعاون كار و رفاه اجتماعی
10-     وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات
11-     رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی كشور
12-    رئیس محترم سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری
13-    رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
14-     رئیس محترم كل بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران
15-     معاون محترم امور مجلس رئیس‌جمهور
16-    معاون محترم علمی و فناوری رئیس‌جمهور
17-    رئیس محترم هیأت عامل صندوق توسعه ملی
 

ارسال نظرات