اصغرنژاد فعال دانشجویی اردوهای جهادی گیلان: کارآمدی یک مجموعه با شعار اثبات نمی شود/مجموعه مدیریت استانی در پی حل مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۶۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی، خبرگزاری بسیج، علیرضا اصغر نژاد فعال دانشجویی اردوهای جهادی در یادداشتی نوشت: کارآمدی یک مجموعه با شعار اثبات نمی شود/مجموعه مدیریت استانی در پی حل مشکلات مردم باشند.

مشکلات عدیده شهری مانند: فقدان آسفالت مناسب در شهرها و وجود چاله و گودال های عمیق- فقدان زیرساخت های مناسب شهری و وجود شبکه های فرسوده انتقال انرژی- ترافیک سنگین و مشکلات فراوان زیست محیطی مانند: دپوی غیراستاندارد زباله ها- آلودگی غیر قابل توصیف رودخانه های استان- ورود پسماندهای شهری و روستایی به دریای خزر در کنار تعطیلی کارخانه ها و بی رونقی شهرهای صنعتی استان و بیکاری گسترده جوانان و قشر تحصیل کرده خواه نا خواه این باور را به ذهن متبادر میکند که مجموعه مدیریت استانی  ناکارآمد است.

اینها تنها گوشه ای از مشکلات و معضلات مهم استان است که با بی تدبیری مسئولین استانی و حتی کشوری ناامیدی را بر جامعه تزریق می کند.

به آقای استاندار توصیه میکنم بجای شمردن دستاوردهای برجام در همایش ها و معارفه ها در خلوت خویش مشکلات مردم گیلان را بازشماری نموده و در پی احقاق حقوق مردم مظلوم گیلان باشند.

به قطع یقین الگویی که دانشجویان در اردوهای جهادی ارائه می دهند می‌تواند راه گشای بسیاری از این معضلات و مشکلات باشد.
بهتر است آقایان فقط برای یک بار تواضع به خرج داده و از دانشجویان جوان رسم خدمت را بیاموزند.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات