خبرهای داغ:
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد؛
جلسه شورای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با حضور معاونان، مدیران فرهنگی و مسئولان کانون های قرآن و عترت واحدهای بوئین زهرا، شال، تاکستان و قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۸۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این جلسه که به بررسی دستورالعمل اجرایی 29 دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت اختصاص داشت، حجت الاسلام والمسلمین صفی خانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات شورای قرآنی استانی، گفت: برگزاری و استمرار این جلسات می تواند در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها بسیار موثر و تاثیر گذار باشد و اگر موانعی هم وجود داشته باشد، می توان آن ها را برطرف کرد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به گستردگی برنامه های فرهنگی و قرآنی در واحدهای دانشگاهی آزاد استان، افزود: واحدهای دانشگاهی استان چه از نظر علمی و چه از نظر فرهنگی بسیار پویا هستند و از نظر برنامه های قرآنی در سطح کشور حرف زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: رسالت دانشگاه این است که با تبلیغ وترویج و تبین قرآن از طریق مسابقات قرآن و عترت بتواند اخلاق و فرهنگ قرآنی را در فضای دانشگاه حاکم نماید.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این جلسه به ضرورت انجام به موقع دستورالعمل مسابقات 29 دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت اشاره نمود و بیان داشت: با توجه به اینکه دستورالعمل اجرایی این دوره از مسابقات با تاخیر به واحد ها ابلاغ شده است، باید سعی شود با برنامه ریزی مناسب، مسابقات باشکوه بیشتر و مشارکت حداکثری استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شود.

دکتر اکبری با اشاره به ایجاد انگیزه در دانشجویان جهت حضور گسترده در مسابقات قرآن و عترت افزود: در این دوره از مسابقات باید با راهکارهای مناسب، میل و انگیزه بیشتری را میان دانشجویان جهت شرکت و حضور در این مسابقات ایجاد کرد، گرچه خود قرآن همیشه کمک می کند.

در این جلسه اعضاء نظرات و پیشنهادت خود را در خصوص برنامه های قرآنی و برگزاری مسابقات قرآن وعترت بیان داشته و مصوباتی نیز به تصویب رسید

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها