رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با «بسیج»:

راهیان نور یکی علل وحدت در کشور است/اثر بخشی راهیان نور از دیگر کارهای فرهنگی بیشتر است

داوود گودرزی گفت: اردوی راهیان نور یکی علل وحدت در کشور است چرا که با نگاه به زوار آن به راحتی میتوان دریافت از همه قشر ها و سلیقه در آن حضور دارند.
کد خبر: ۸۸۳۱۱۹۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اردوهای راهیان نور دانشجویی کشور گفت: اردوی راهیان نور یکی علل وحدت در کشور است چرا که با نگاه به زوار ان به راحتی میتوان دریافت از همه قشر ها و سلیقه مذاهب و ادیان در آن حضور دارند.
 
 رئیس سازمان بسیج دانشجویی افزود: همه نگاه های سیاسی و سلیقه های مختلف اجتماعی در موضوع دفاع مقدس، راهیان نور و شهدا اتفاق نظر دارند؛ با برگزاری اردوهای راهیان نور رییس های دانشگاه ها مدیران دانشجو ها با هر سلیقه سیاسی همه و همه در گیر یک کار مشترک می شوند و این خود عامل وحدت بخش است.
 
 گودرزی خاطر نشان کرد: اعزام های که برای این اردوها صورت می گیرد و مجموعه کسانی که درگیر این کار عظیم فرهنگی می شوند و این همدگی و همکاری یک کار امید و انسجام بخش در عرصه کشور است.
 
  رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور با این حجم بازخورد و تاثیر گذاری قطعا تاثیرات خود را در امور تربیتی در دانشگاه ها خواهد گذاشت.
 
گودرزی با اشاره به ظرفیت اردوهای راهیان نور دانشجویی کشور گفت: اردوهای راهیان نور سالیان سال است که در حال تکرار شدن است و به برکت شهدا هر سال هم نسبت به سال قبل پرشور تر و با تاثیر گذاری بیشتری برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه اردوهایی راهیان نور همیشه اثر بخشی خود را دارد، تاکید کرد: کمتر کار فرهنگی در کشور وجود دارد که به اندازه اردوهای راهیان نور اثر بخش باشد و  ما وظیفه داریم تاریخ دفاع مقدس خود را به عنوان یک مقطع تاریخی بسیار روشن و اثر گذار در سرنوشت ملت ایران به نسل های بعدی منتقل کنیم.
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی  ادامه داد: کشور عزیزمان ایران که همیشه در طول تاریخ مورد تهاجم بود به صورت وسیع مورد تهاجم قرار گرفت و قریب 34 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این تهاجم شرکت و به صدام و رژیم بعث کمک کردند.
 
وی در ادامه افزود: با این حجم تجاوز به خاک کشور مردکان این کشور 8 سال تمام با دستان خالی و با تکیه بر ایمان خود و با رهبری امام خمینی(ره) جانانه ایستادند و از تمامیت ارضی انقلاب و خاک کشور خود دفاع کردند ور نهایت ملت ایران پیروز شدند.
 
 گودرزی با بیان اینکه دفاع مقدس داشته عظیم مردم ایران است یاد اور شد: این واقع بزرگ تاریخی در کشور ما باید به نسل های بعدی منتقل شود تا این رشادت ها برای نسل های اینده بماند.
 
وی در پایان تصریح کرد: یکی از بهترین راه های اشنا کردن نسل جدید با دفاع مقدس همین اردوهای راهیان نور است تا جوانان بروند و از نزدیک ببینند و با این همه ایثار و از خود گذشتگی نسل قبل از خود با روایتگری های که انجام میشود اشنا شوند.
 
ارسال نظرات