نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان:
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام دهه فاطمیه پیکر مطهر ۱۶ شهید گمنام در استان سیستان و بلوچستان تشییع می شود
کد خبر: ۸۸۳۱۲۵۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
سرهنگ  حمزه دهقان در گفتگو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، اظهار داشت: پیکر پاک این ۱۶ شهید گمنام که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده اند، روز ۱۱ اسفند از طریق فرودگاه زاهدان وارد استان می شود.
وی افزود: بنابر برنامه ریزی های انجام شده ورود شهدا به فرودگاه زاهدان ساعت ۸ صبح است که مراسم استقبال و حضور گسترده مردم نیز در محل فرودگاه انجام می شود.
وی گفت: از این تعداد یک شهید در شهر زاهدان، سه شهید در شهرستان چابهار، سه شهید در شهرستان بزمان، سه شهید در شهرستان قصرقند، سه شهید در شهرستان سرباز و سه شهید در بخش بمپور تشییع وخاکسپاری می شوند.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان ادامه داد: شب وداع با این شهیدان در زاهدان در شب چهارشنبه ۱۱ اسفند در حسنیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: از دیگر برنامه های مراسم تشییع و تکریم این شهیدان گمنام برگزاری مراسم شب وداع با شهیدان در شب پنجشنبه ۱۲ اسفندماه در شهرستان خاش و  روز ۱۳ اسفندماه در شهرستان ایرانشهر است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۷ شهید گمنام در ۳۰ نقطه استان خاکسپاری شده اند.، گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهیدان برزگوار در شهرستان بزمان در ۱۲ اسفند و در شهرستان های قصرقند، سرباز و چابهار نیز در روز ۱۴ اسفندماه برگزار می شود.


ارسال نظرات