خبرهای داغ:
آدینه می گوید: برنامه ریزی برای ساخت و تجهیز امکانات رفاهی در این بازار برای جذب گردشگر خبر داد و گفت امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولان این قسمت راه اندازی شود
کد خبر: ۸۸۳۱۲۹۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

بازار گل و گیاه دُرچه تنها مرکز عرضه و صادرات با امکانات پیشرفته در کشور استبه گزارش خبرنگار بسیج از درچه: بازار گل و گیاه شهر درچه با امکانات مجهز و به روز، تنها بازار بین المللی در کشور است که مشغول به فعالیت و عرضه محصولات گل و گیاه به فعالیت خود ادامه می دهد.

رئیس هیئت مدیره بازار بین المللی گل و گیاه شهر درچه با اعلام این مطلب گفت: مسئولان بازار با الگو برداری از بازارهای گل و گیاه دنیا و بومی سازی در ایران بازارچه بین المللی گل و گیاه توسط شرکت کارگشای زنده رود تاسیس و به بهره برداری رسید.

آدینه در ادامه افزود: همه سرمایه گذاران این بخش خصوصی هستند و از هیچ کمک دولتی استفاده نشده و امیدواریم با حمایت دولت در این بخش و با توجه به پتانسیل تولید که در شهر درچه و شهرستان وجود داره شکوفا شود.

وی گفت: این بازار بین المللی تنها محلی در کشور است که به صورت مدرن ایجادشده  و مشغول به فعالیت است و امیدواریم برای  توسعه این بخش و صادرات محصولات گامهای اساسی برداریم.

وی از برنامه ریزی برای جذب گردشگر ساخت و تجهیز امکانات رفاهی در این بازار خبر داد و گفت امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولان این قسمت راه اندازی شود.

رئیس هیئت مدیره بازار بین المللی گل و گیاه شهر درچه گفت: بسیاری از بازدید کنندگاه علاوه بر خرید گل و گیاه  تفریحگاه مردم شده است و با ورود مردم به این بخش لبخند و دگرگونی در چهره بازدید کنندگان نمایان است.

محمد علی امینی فر مدیر عامل شرکت گفت:  بازارگل و گیاه در زمان حضر، با ۳۰ درصد ظرفیت خود مشغول به فعالیت است و امیدواریم با حمایت مسئولان این ظرفیت را به حداکثر تولید برسانیم.
ارسال نظرات