خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور :
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور: اداره امور زندان‌ها نیاز به عزم ملی دارد و توجه به امر اصلاح و تربیت زندانیان برای بازگشت صحیح به جامعه، ارزش و جایگاه زندانبانی را آشکار می‌سازد.
کد خبر: ۸۸۳۱۳۳۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خسرو قهرمانی در سفر یک روزه خود به همدان در جمع مسئولان و روسای زندان های تابعه استان همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه خدمتگذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیق الهی عنوان کرد و اظهار داشت: کمک به زندانیان که به علل مختلف در زندان محبوس هستند یکی از مصادیق همین خدمتگذاری است و این فرصت را غنیمت بدانید.

وی افزود: مدیریت زندان‌ها مدیریت بحران است و روسای زندان‌ها باید با کنترل دقیق و بررسی مستمر درصدد حل مشکلات زندان و زندانیان باشند چراکه تعدد مشکلات و عدم توجه به آن، بحران‌ساز خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور عنوان کرد: اداره امور زندان‌ها نیاز به عزم ملی دارد و توجه به امر اصلاح و تربیت زندانیان برای بازگشت صحیح به جامعه، ارزش و جایگاه زندانبانی را آشکار می‌سازد.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک ستاد پویا ادامه داد: ستاد پویا یک ستاد تحول‌گرا است ستادی که شناخت کامل از زیر مجموعه خود داشته باشد و ستادی که حامی، هدایتگر و ناظر باشد به طور قطع تسهیل کننده فرآیند در زیر مجموعه ها و در استان خواهد بود و شرایط کار را به گونه ای بهبود ببخشد .

قهرمانی گفت: زمانی می‌توانیم یک زندانی خوب داشته باشیم که کارهای اصلاحی و تربیتی روی آن فرد به خوبی انجام گرفته و بازگشت به زندان وجود نداشته باشد مشروط به اینکه زندان و زندانبانان خوب داشته باشیم .

وی با اشاره به آیه 32 سوره مائده «و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا» هر کس یکی را احیا کند، گویا همه مردم را احیا کرده است، ادامه داد: اگر هدف این آیه شریفه را قرار دهیم ثمره کار ما منجر به اصلاح یک نفر شود و در وعده خداوند تخلف نیست و وعده خداوند محقق خواهد شد .

محمد یاری، مدیرکل زندان‌های همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، به ارائه گزارشی از اهم اقدامات و رتبه‌های کسب شده در حوزه‌های مختلف اداره کل زندان‌های همدان پرداخت.

گفتنی است؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان های کشور در حاشیه سفر یک روزه خود به همدان، از بازداشتگاه و کانون اصلاح و تربیت همدان نیز بازدید کرد و با حضور در خوابگاه مددجویان به دیداری چهره به چهره با مددجویان پرداخت.

وی همچنین به همراه هیات همراه از قسمت های مختلف کانون و بازداشتگاه همدان شامل فرهنگی، کتابخانه، باشگاه، سالن غذاخوری، سالن آمفی تئاتر، سالن حرفه آموزی و سالن ملاقات بازدید و در جریان روند اصلاحی آموزشی، حرفه آموزی و اشتغال مددجویان قرار گرفته و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات