مراسم وداع با پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم، خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان و جوانان در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۳۵۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این مراسم در فضایی صمیمی و عاشقانه تداعی گر دوران دفاع مقدس شده و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در سوگ حضرت فاطمه معصومه (س) و شهدای دشت کربلا نوحه سرایی کردند.

پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس که عصر دیروز از طریق محور سوادکوه وارد مازندران شدند در بدو ورود در شهر زیرآب مورد استقبال مردم قرار گرفتند و مسیری از شهر نیز تشییع شدند.

این پیکرهای مطهر نیز با حضور در حسینیه ثارالله قائم‌شهر، فضایی حزن آلود و روحانی به شهر امام زمان (عج) داده و پس از آن  در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور پرشور مردمی، وداع شدند.

 پیکرهای  مطهر این شهدا طی امروز تا سه شنبه در ادارات، اماکن فرهنگی، آموزشی و دانشگاهی حاضر و مراسمات وداع در آن اماکن برگزار می شود.

پیکرهای مطهر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از برگزاری مراسم تشییع استانی در  عصر دوشنبه برای وداع در شهرهای و مناطق از قبل تعیین شده  مورد استقبال قرار گرفته و در روز سه شنبه هفته جاری در ساری و شهرهای مختلف استان تشییع  و در پردیس‌های دانشگاهی و اداری خاکسپاری خواهند شد.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب، 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام کرده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها