خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۳۱۳۸۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت :مدافعان حرم مطهر حضرت زینب(س)، مدافعان ارزش های اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران در دیدار با مدافع حرم حضرت زینب(س) اظهار کرد: مدافع حرم با ایثار جان خویش در مقابل دشمنانی که در پی ارائه چهره خشن از اسلام در دنیا هستند و می‌خواهند تصویر غلط و نادرست از اسلام را عرضه کنند می‌ایستند و به دنبال احیای کلمه الله و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

وی اضافه کرد: حضور این عزیزان در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س)، دفاع از اسلام است و حفظ امنیت داخلی را به دنبال دارد، دفاع از اسلام محدود به داخل مرزها نیست، امروز مقابله با دشمنان اسلام در سوریه از اهداف والایی است که این شهدا دنبال می‌کنند.

حجت اسلام حلمی اظهار کرد: اینکه گفته شود چرا اتباع سایر کشورها در سوریه حضور دارند از کوته فکری و ضعف عقیده است، داعش با کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم سوریه به دنبال ایجاد امنیت برای رژِیم غاصب صهیونیست است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران خاطرنشان کرد: بیداری مسلمانان و ایستادگی آنها در برابر دشمنان اسلام و حاکمان مزدور سرانجام سیلی محکمی برای سر سپردگان و شکست سختی برای دشمنان به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: امروز ایران اسلامی با وحدت کلمه همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و دشمنان امروز می دانند که رمز موفقیت این ملت روحیه عاشورایی، ایثارگری، شهادت طلبی، ولایت مداری و وحدت امت مسلمان ایران است.

در پایان این دیدار با لوح تقدیر از طرف فرماندهی سپاه شهرستان چالدران از ایثارگری و جانفشانی مدافع حرم علی خیاطی تقدیر شد.

ارسال نظرات