این روزها دوباره عطر خوش شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که در خوشنامی بین مردم تشییع می‌شوند در سراسر مازندران پیچیده است.
کد خبر: ۸۸۳۱۳۹۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این روزها دوباره عطر خوش شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که در خوشنامی بین مردم تشییع می‌شوند در سراسر مازندران پیچیده است.

از شرق استان گرفته تا غرب مازندران، مردم دیار علویان میزبان دلاوران و شیرمردانی هستند که در میدان‌های ایثار از خودگذشتگی به‌خرج دادند و خود را وقف نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی کردند.

شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس که از خوشنام‌ترین افراد کشور به‌شمار می‌روند، این روزها آمدند تا دوباره تلنگری به ما بزنند و یادآوری کنند خط ولایت و شهادت باید ادامه داشته باشد.

آری! خط شهادت و روحیه شهادت‌طلبی هنوز در بین جوانان و ملت غیور ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران وجود دارد، هنوز یادمان نرفته که پیکر پاک شهدای مدافع حرم که در منطقه خان‌طومان به شهادت رسیده‌اند، به کشور باز نگشته است.

شهدایی که در گمنامی در آسمان‌ها و در بین ملائک‌الله خوش درخشیدند، امروز این شهیدان از راه رسیدند و بر ما مهمان شدند.

آری! اینان آمده‌اند تا پیام استقامت، آزادگی، مردانگی و ولایتمداری را به ما بیاموزند، اینان آمده‌اند تا به ما بگویند ای مردم نگذارید علی زمانمان تنها بماند.

شهدا آمده‌اند تا دوباره به ما متذکر شوند مراقب هوای نفس خود باشیم و مبادا در دام وسوسه‌های شیطان قرار گیریم و حتی تن به خواسته‌های شیاطین زمان دهیم.

این روزها که شیاطین زمان همانند گروه‌های تکفیری، سلفی، داعش، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و آل‌سعود خائن برای کشورمان دندان تیز کرده‌اند، منتظر یک لغزش کوچک از طرف ملت ایران هستند تا کینه چندین ساله خود را بیشتر از گذشته نمایان کنند.

آری؛ شهدا دوباره آمده‌اند تا به ما درس استقامت دهند و متذکر شوند مبادا سیدعلی تنها بماند.

شهدا خیالتان راحت! با وجود مدافعان حریم ولایت مانند بلباسی، کابلی، رادمهر، کمالی، اسدی و... و صدها جوان شهادت‌طلب که آماده‌اند مقابل دشمن سینه سپر کنند، سیدعلی خامنه‌ای (حفظه‌الله) تنها نمی‌ماند.

شهدا خیالتان راحت! بچه‌های بسیجی هراسی از زوزه‌های استکبار ندارند و آماده یک اشاره سیدعلی هستند تا تل‌آویو را با خاک یکسان کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها