خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی شهید «محمد شفیع معصومی» صورت گرفت؛

برگزاری 5 اردوی جهادی در مناطق محروم اسدآباد

مسئول گروه جهادی شهید «محمد شفیع معصومی» از برگزاری 5 اردوی جهادی به همت جهادگران این گروه در مناطق محروم شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۳۹۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

میلاد الله مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اواخر سال گذشته با هم فکری دوستان در پایگاه شهید امجدیان آجین تصمیم گرفتیم برای کمک به محرومین و نیازمندان در مناطق محروم یک گروه جهادی راه‌اندازی کنیم تا با سازماندهی مناسب بتوانیم در این زمینه اقداماتی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: اعضای ثابت گروه جهادی شهید «محمد شفیع معصومی» 15 نفر هستند که در پنج اردوی جهادی که از زمان تشکیل تاکنون برگزار کرده‌ایم شرکت داشته‌اند.

مسئول گروه جهادی شهید «محمد شفیع معصومی» با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای آجین، کینی سایه و گاوگدار، تصریح کرد: مرمت و بازسازی مزار شهدای روستای آجین اولین اقدام ما در برگزاری اردوی جهادی بود که هزینه‌های آن توسط هیئت عاشقان اباعبدالله(ع) تامین شده بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بسیجیان حوزه آجین به ما اطلاع داده بود که خانه یک فرد نیازمند در روستای کینی سایه مشکلات زیادی پیدا کرده و درحال خراب شدن است، بنابراین با اعتباری که از بسیج سازندگی اسدآباد تامین کرده بودیم، توانستیم خانه این فرد را مرمت و بازسازی کنیم.

مرادی گفت: در ادامه فعالیت های عمرانی گروه جهادی شهید «محمدشفیع معصومی» دو سرویس حمام در روستاهای گاوگدار و آجین احداث کرد.

مسئول گروه جهادی شهید معصومی اظهار داشت: در آخرین اردویی که امسال برگزار کردیم حیاط مسجد جامع آجین را مرمت و بازسازی کردیم.

وی در مورد دیگر فعالیت‌های گروه جهادی شهید «محمدشفیع معصومی» گفت: برگزاری کلاس‌های تقویتی، ویزیت رایگان و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین اقدامات انجام صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات