خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم:

دغدغه امنیتی برای ایام نوروز نداریم

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: هیچ دغدغه امنیتی برای ایام نوروز در استان قم نداریم.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۱۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
دغدغه امنیتی برای ایام نوروز نداریم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائرین استان قم اظهار کرد: این کمیته، یک کمیته فعال و اثرگذار است، ولی فعالیت‌های آن به ظاهر دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائرین استان قم تاکنون چندین جلسه برگزار کرده است. برای ایام نوروز پایگاه‌های ویژه ای در استان راه اندازی کردیم و هیچ دغدغه امنیتی برای این ایام نداریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم افزود: در بحث راهیان نور 10 هزار نفر را در اردوگاه ولایت و مناطقی همچون پردیسان اسکان می‌دهیم، همچنین اعزام هفت هزار زائر راهیان نور را از استان قم پیش بینی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه استان قم در کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین استان عضو است و آماده هر گونه همکاری با دستگاه‌های مختلف استان برای خدمت رسانی به زائرین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمود نجاریان ‌زاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم هم در ادامه این جلسه گفت: این اداره کل در راستای رسالت خود در ایام نوروز ایستگاه‌هایی را با عنوان پرسش و پاسخ در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برپا می‌کند.

وی ادامه داد: در اماکن حضور زائرین در شهر قم امام جماعت مستقر خواهد شد و این امام جماعت علاوه بر پاسخ به سوالات زائرین، نماز جماعت را در این اماکن اقامه خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: از اداره ارشاد استان کتاب‌هایی را پیش از ایام نوروز دریافت کرده و این کتاب‌ها را در راستای توسعه فرهنگ کتاب خوانی در ایام نوروز میان زائرین در ایستگاه‌های پرسش و پاسخ توزیع خواهیم کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار