معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:تا صبح فردا شاهد بارش‌های پراکنده در سطح مازندران خواهیم بود
کد خبر: ۸۸۳۱۴۲۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز یک‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم بود و روز نسبتاً گرمی را سپری کردیم.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوای مازندران طی 24 ساعت گذشته مربوط به پل‌سفید 23 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا نیز مربوط به بلده با هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: دمای هوای ساری نیز امروز بین حداقل سه و حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از اواخر امروز با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم شاهد وزش باد (برخی مناطق نسبتاً شدید) بوده و از امشب شرایط برای ابرناکی آسمان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه تا صبح فردا شاهد بارش‌های پراکنده در سطح مازندران خواهیم بود، افزود: بارش در مناطق شرقی استان به‌صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: همچنین مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان نیز در این مدت گاهی مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اعلام اینکه از بعدازظهر فردا از ناپایداری و بارش‌ها کاسته می‌شود، بیان کرد: روز سه‌شنبه جو نسبتاً پایداری حاکم شده و آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی به کاهش دمای هوای مازندران اشاره کرد و گفت: همچنین دریای مازندران از اواخر امروز به‌تدریج مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها