خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان؛

فتنه گران بدانند دست و گردنشان توسط فرزندان انقلاب شکسته خواهد شد/ مهندسین حلقه های علمی تشکیل دهند

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: افرادی که برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران فتنه گری کردند و می کنند و دست در دست آمریکا و صهیونیسم دارند چه منافقین قدیم یا جدید دست و گردنشان حتما توسط فرزندان انقلاب قطع خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۴۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی اول عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز مهندسی و بسیج مهندسین که در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم انقلابی که می خواهد تمدنی نوین را براساس آموزه های دینی و الهی به دنیا مخابره کند لذا ارائه این تمدن با شعار، احساسات و عواطف شدنی نیست چون احساسات زودگذر است و در مقطعی به وجود می آید و سریع فروکش می کند.

وی افزود: نمی توان شعاری را در سطح بین الملل مطرح و اصولی را ارائه کرد که بر اساس آن بخواهیم تمدن سازی انجام دهیم تا یک الگو شویم و دیگران از ما الگو بگیرند که این تفکر کاملا با احساسات و عواطف زود گذر در تضاد است.

جانشین سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امام راحل انقلاب را با همیاری مردم به پیروزی رساند، گفت: بر این مبنا انقلاب شد تا ما الگو و تمدن سازی کنیم تا الگویی برای همه آزادگان و مستضعفان عالم باشیم و برای رها سازی همه ملت ها از زیر بار ظلم و ستم تلاش کنیم لذا به عنوان مهندسین این دیار در شکل دهی این تمدن باید جایگاه خود را شناخته و به خوبی نقش ایفا کنیم و از خود بپرسیم که آیا شعار حضرت امام (ره) که "ما می توانیم" را به عنوان یک ایرانی قبول داریم یا خیر؟

سرهنگ کریمی اول با یاد آوری اینکه ایرانیان قبل و بعد از اسلام به عنوان یک کشور دارای تمدن در کره زمین بوده اند، تصریح کرد: ما باید بر اساس آموزه های دینی و اصول انقلاب اسلامی در مسیر تمدن سازی حرکت کنیم لذا سازه های ایرانیان از 2 هزار سال یا بیشتر نشانگر طراحی دقیق و دانش عمیقشان است.

وی افزود: با پیشینه فکری و اندیشه گری که در تمدن سازی داریم متاسفانه در قرون اخیر ، ما را از اصل خود فاصله داده اند لذا انقلاب اسلامی آمده است تا ما را به اصل "ما می توانیم" متصل کند.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به سخن پیامبر اسلام (ص) بیان داشت: اگر دانش در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس بر آن دست خواهند یافت همچنین امام علی (ع) نیز می فرمایند: هر کسی که علم داشته باشد حاکم است.

سرهنگ کریمی اول تاکید کرد: علم اقتدار می آورد و در این دنیای وحشی گرگ ها که همه می خواهند یکدیگر را بدرند و هیچکس به دیگری رحمی نمی کند آن کشوری که دارای علم برتر باشد از آن می ترسند و جرات نزدیک شدن به آن را ندارند که نمونه بارز و موفق ایران اسلامی است.

وی ایران را کشوری مقتدر دانست و گفت: امروز به واسطه ایمان به خدا و دست یافتن به علومی که برای جهان سوم ممنوعه بوده است ما توانستیم این حریم ممنوعه را بشکنیم خداوند به ما عزت داده است و کسی جرات تعرض به ما را ندارد لذا با روحیه انقلابی و جهادی به حریم ممنوعه قدرت های بزرگ راه یافتیم و آن ها هیچ کاری نمی توانند کنند.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به فرمایش امام راحل بیان داشت: با اراده مسمم و پشتکار خود به رفع وابستگی ها قیام کنید و بدانید که نژاد آریا و عرب از نژاد اروپا، آمریکا و شوروی کم ندارد و یاس را از خود دور کنید و چشم داشتی به خودی نداشته باشید که در دراز مدت قدرت همه کار و ساختن همه چیز را خواهید داشت که امروز پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به قسمتی از پیش بینی های امام خمینی (ره ) رسیده ایم.

سرهنگ کریمی اول با بیان اینکه ما می توانیم عضو باشگاه های برتر هوا-فضا و نانو باشیم، ابراز کرد: آیا نمی توانیم کود و سم خود را استاندارد بسازیم و تولید کنیم ؟ما باید روی پای خود بایستیم و پایه های این تمدن سازی که بخشی صنعت و زیر ساخت هاست را محکم کنیم.

وی افزود: کسانی که ذهن، روح و قلبشان با غرب گره خورده است بدانند که می شود و می توانیم لذا باید به داشته های خود افتخار کنیم و شما مهندسین باید این روحیه را در جامعه تقویت و یاس و ناامیدی را از بین آحاد مهندسین جوان بزدایید.

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: ما در آستانه افتتاح بزرگترین پالایشگاه خاور میانه، جهان و ستاره خلیج فارس هستیم( پارس جنوبی) هستیم که توسط مهندسین جوان خودمان در حال ساخت است که از گاز برای اولین بار در این منطقه بنزین تولید می کنند پس چرا بعضی ها هنوز چشمشان به غرب است؟

سرهنگ کریمی اول بیان داشت: نا امید نباشید و یاس به دل راه ندهید این کشور دارای توانمندی های زیادی است که مهمترین آن ایمان، علم و توکل شماست که هر جا وارد شدید غیر ممکن را ممکن ساختید لذا اندیشه بسیجی باید به این سمت حرکت کند و منتظر این که کسی دست شما را بگیرد و حرکت دهد نباشید لذا باید حلقه های علمی تشکیل دهید و از مسئولین صنعت و معدن بخواهید تا در این راه شما را یاری دهند.

وی با بیان اینکه هنوز دعواها و بحث های سیاسی در استان حاکم است، اذعان کرد: استان های دیگر تحولات بزرگی را در دل خود به وجود آورده اند لذا شما بسنجید که در استان خود چه تحولی ایجاد کرده اید؟ آیا این استعدادها و توانمندی های انسانی در استان به خوبی به کار گیری شده است؟ ولی متاسفانه هنوز دعواها و بحث های سیاسی در استان وجود دارد که هیچ نفعی برای ما ندارد و گره ای از کار ها را باز نمی کند.

جانشین سپاه نینوا گلستان در ادامه مطلب افزود: ما در این عرصه مشکل داریم لذا بسیج می تواند منشا تحول شود و در این عرصه به مسئولین استان ندا دهد و از آنها بخواهد این مسائل پوچ و بی ارزش را کنار بگذارند و فکری برای موفقیت استان داشته باشند.

سرهنگ کریمی اول مهمترین راه مبارزه با دشمن را کسب علم و کار دانست و ابراز کرد: علم عزت می آورد و باید بتوانیم ایران را در همه عرصه ها بسازیم چون در این صورت دست دشمن کوتاه می شود.

وی در پایان تاکید کرد: افرادی که برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران فتنه گری کردند و می کنند و دست در دست آمریکا و صهیونیسم دارند چه منافقین قدیم یا جدید دست و گردنشان حتما توسط فرزندان انقلاب شکسته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها