مدیر کمیته امداد دلیجان خبر داد

احداث 8 واحد مسکن مددجویی توسط خیران دلیجانی/ پرداخت 67 فقره وام کارگشایی به مددجویان دلیجانی

مدیر کمیته امداد دلیجان از احداث 8 واحد مسکن مددجویی به همت خیران شهرستان دلیجان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۴۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی‌اصغر نجفی مدیر کمیته امداد دلیجان با بیان اینکه مسکن از نیازهای اساسی مددجویان تحت حمایت است، گفت: کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویان نیازمند مساعدت سایر بخش‌ها و خیران است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مسكن به خانواده‌های تحت حمایت و احداث مسكن مناسب برای مددجويان روستايی مقيم شهرها كه به زادگاهشان مراجعت می‌‌كنند از اقدامات کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویان است.

مدیر کمیته امداد دلیجان تصریح کرد: 8 واحد مسکن مددجویی توسط خیران شهرستان توسط خیران ساخته و به مددجویان واگذار شده است که از این تعداد شش واحد توسط یکی از خیران در سه طبقه به متراژ زمین 273 مترمربع و بنای 360 مترمربع ساخته شده است.

نجفی با اشاره به ساخت دیگر واحدهای مسکونی گفت: دو واحد نیز توسط خیر دیگر دلیجانی در متراژ زمین 178 مترمربع و بنا 214 مترمربع در دو طبقه ساخته و به مددجویان واجد شرایط واگذار شد.

وی ضمن تقدیر از کمک خیران شهرستان برای تأمین مسکن محرومان گفت: خیران شهرستان دلیجان با کمک‌های بی منت و به موقع خود، همواره بازوی توانمند کمیته امداد بوده و مبالغ خوبی را به منظور کمک به خانواده های تحت حمایت اهدا کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دلیجان در ادامه از پرداخت 67 فقره وام کارگشایی با اعتبار یک میلیارد و 30 میلیون ریال خبر داد و گفت: وام‌های کارگشایی کمیته امداد به مددجویان و غیر مددجویان نیازمند در راستای رفع مشکلات مالی، درمانی، آموزشی و تامین مسکن به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

نجفی، در ادامه پایان نشان کرد : كمك به احداث و يا خريد مسكن ، تعميرات جزئي و كلي ساختمان ، حصاركشي ، احداث حمام ، احداث سرويس بهداشتي ، احداث آشپزخانه و اخذ انشعاب آب، برق و گاز ازاقدامات کمیته امداد برای حمایت از محرومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار