مدیر فرهنگی کمیته امداد خبر داد

برگزاری کلاس آموزشی برای 240 نفر از دختران تحت حمایت اراکی

مدیر فرهنگی کمیته امداد گفت: یک دوره کلاس آموزشی برای 240 نفر از دختران تحت حمایت شهرستان اراک درسالن آیت الله اراکی کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۴۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ناصری دوست مدیر فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی برگزاری دوره های آموزشی را از اقدامات کمیته امداد دانست و گفت: هدف از برنامه های فرهنگی کمیته امداد تکوین رشد شخصیت فردی و اجتماعی مددجویان تحت حمایت است.

وی افزود: ارائه آموزشهای لازم در زمینه‌های مسائل دینی و احكام، مسائل بهداشتی، بهداشت روانی‌، سوادآموزی‌، فرهنگی و اجتماعی از برنامه های فرهنگی کمیته است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی برای 240 نفر از دختران در شرف ازدواج و همسران جوان منطقه یک و دو اراک خبر داد و تصریح کرد : در این دوره آموزشی توسط اساتید برجسته در خصوص ازدواج مناسب و همسر داری به مددجویان آموزش داده شد.

ناصری‌دوست ادامه داد: اهدای بسته فرهنگی به شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی بوده است.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری یک‌هزار و ۵۲۰ مددجوی تحت حمایت استان مرکزی با اعتبار یک‌میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال از اردوهای اعزامی بهره‌مند و از این تعداد ۶۵۰ خانواده به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام شدند.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانشآموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی دانشآموزان، دانشجویان و طلاب، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی ویژه دانش آموزان و دانشجویان و خانواده‌ها، برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس، تلاش در جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس های آموزشی، آموزش مکاتبه‌ای، انجام کارهای هنری، برگزاری مراسم و مجالس‌ و ارائه مشاوره و راهنمایی از فعالیت های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات